حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه پیش نمایش بازی Fifa 18 منتشر‌شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ترنجی، کنسول بازی

نسخه پیش نمایش بازی محبوب شرکت الکترونیک آرتز یعنی فیفا 18 در تاریخ 12 سپتامبر منتشر شده است. در ادامه باترنجی همراه باشید تا به شما اطلاع دهیم چه زمانی طول می کشد تا این بازی را دانلود کنید و چه کسانی میتوانند این نسخه را بازی کنند.

زمان انتشار پیش نمایش

همانطور که گفتیم پیش نمایش فیفا 18 از تاریخ 12 سپتامبر ( 21 شهریور ) در دسترس قرار گرفته است. نسخه پیش نمایش را میتوانید برروی PSN Store ، Xbox Store و Origin دریافت کنید.

چگونه پیش نمایش فیفا 18 را برای نینتندو سوییچ دانلود کنیم؟

متاسفانه باید بگوییم که نسخه پیش نمایشی از فیفا 18 برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس نیست و گیمرهای این کنسول باید تا تاریخ 29 سپتامبر برای تجربه این بازی صبر کنند.

چگونه پیش نمایش فیفا 18 را برای PS4 ،Xbox one و PC دانلود کنیم؟

دانلود پیش نمایش فیفا 18 در این سه دستگاه سختی خاصی ندارد شما میتوانید این پیش نمایش را هم اکنون در قسمت Featured پیدا کنید. اگر مشکلی در این مورد داشتید در قسمت جستجو جمله Fifa 18 Demo را تایپ کنید. هنگامی که فیفا 18 را پیدا کردید برروی گزینه دانلود کلیک کنید و روند دانلود اغاز خواهد شد.

دانلود نسخه پیش نمایش فیفا چه مدت زمان می‌برد؟

در ابتدا بگوییم که پیش نمایش فیفا 18 دارای حجم 7.3 گیگابایت است که حجم قابل توجهی حداقل برای گیمر های ایرانی محسوب می شود. زمان دانلود شدن فیفا 18 بستگی به سرعت اتصال اینترنت شما دارد و اگر دارای اینترنت پرسرعتی باشید بین 1 تا 3 ساعت این دانلود طول خواهد کشید. برای بالا بردن سرعت دانلود می‌توانید از کابل برای اتصال مستقیم استفاده کنید و یا اینکه اگر محتوای دیگری در حال دانلود می باشد آن را متوقف کنید. اگر قصد دانلود دارید بهتر است زودتر دست به کار شوید چون سرور ها به شدت شلوغ و تحت فشار هستند.

چه تیم هایی در نسخه پیش نمایش فیفا 18 حضور دارند؟

شما میتوانید نسخه پیش نمایش فیفا 18 را با تیم های زیر تجربه کنید:

  1. منچستریونایتد
  2. منچسترسیتی
  3. رئال مادرید
  4. پاریسنت ژرمن
  5. تورنتو FC
  6. چلسی
  7. اتلتیکومادرید
  8. یوونتوس
  9. بایرن مونیخ
  10. LA Galaxy

همچنین شما به بخش بسیار کمی از جورنی 2 نیز دسترسی خواهید داشت. باید بگوییم که در جورنی 2 شما در نقش الکس هانتر در لباس تیم چلسی بازی میکنید.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. آیا موافق به بررسی پیش نمایش فیفا 18 اختصاصی ترنجی هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

سیستم مورد نیازشم ذکر کنید لطفا

Pouya

سلام شرمنده کامنتم بی ربطه ولی خواستم تو پست جدید بزارم که حتما ببینید جواب بدین نمیدونم برنامه ماتریکس رو میشناسید یا نه برنامه طراحیه طلاو جواهره برنامه خیلی سنگینیه لپتاب ایسوس مدل 550 خریدم نزدیک دو سال پیش حالا یه کم داره اذیت میکنه یه کم هنگ داره میشه لطف کنید یه لپتابی بهم معرفی کنید که باهاش این برنامه رو راحت بشه اجرا کرد ؟ بدون هنگ باشه اذیتم نکنه بودجمم تا سه تومن هست تیم ترنجی اگه جوابمو بدن که خیلی عالی میشه???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم