حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فولکس‌واگن در صدد عرضه 300 مدل خودروی الکتریکی تا سال 2030 است

به طور قطع اتومبیل‌های الکتریکی آینده این صنعت خواهند بود، چرا که به لحاظ پایداری بهتر از خودروهایی که با سوخت‌های فسیلی کار می‌کنند هستند. این خودروها علاوه بر کاستن آلودگی کلان شهرها، با بی‌نیاز بودن از سوخت‌ها فسیلی می‌توانند تغییر عظیمی را در مصرف آنها اعمال کنند. کمپانی فولکس‌واگن نیز این موضوع را دانسته و به تازگی در گزارش رویترز اعلام کرده است که قصد دارد تا این بخش را در شرکت گسترش داده و با تقویت زیرساخت‌ها تا سال 2030 بیش از 300 مدل خودروی الکتریکی را روانه بازار کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

توجه داشته باشید که تمامی این مدل‌ها با برند فولکس‌واگن عرضه نخواهند شد و باید شاهد برخی از این خودروها با برندهایی نظیر بنتلی (Bentley)، آئودی (AUDI)، بوگاتی (Bugatti) و دیگر نام‌های تجاری زیرشاخه این شرکت عظیم باشیم. در واقع این کمپانی با سرمایه گذاری گسترده‌ی 24 میلیارد دلاری، تولید 80 مدل جدید را تا سال 2025 هدف گذاری کرده است. همچنین آن‌ها قصد دارند تا نسخه‌ای الکتریکی از 300 مدل موجود در بازار را نیز طی دهه‌های آینده معرفی کنند.

سازندگان خودرو تنها کسانی نیستند که برای تولید اتومبیل‌های الکتریکی هدف گذاری می‌کنند، بلکه کشورها و دولت‌های زیادی به دنبال تغییراتی در این روند هستند. برای مثال می‌توان به کشور چین اشاره کرد که با تعیین مهلتی جهت ممنوعیت فروش و تولیدات خودرهایی با سوخت فسیلی در پی پیوستن به کشورهای آلمان و نروژ است.

به نظر شما، آیا این هدف‌ گذاری‌ها عملی خواهند شد و یا به مدت زمان بیشتری برای تغییر این روند نیاز است؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا