حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر بی‌سیم AirPower را در سال 2018 خواهید دید!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

اپل شارژر وایرلس جدیدی به نام AirPower دارد که می‌تواند ابزار بسیار خوبی برای شارژ کردن دیوایس های اپلی شما باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

شارژر AirPower توانایی شارژ آیفون 8 یا آیفون ایکس، اپل واچ و یا حتی ایرپاد های شما را به‌طور همزمان داراست. این شارژر تمام دیوایس های نام برده شده را بدون نیاز به کابل شارژ می‌کند اما برای داشتن یکی از آن‌ها باید تا سال 2018 صبر کنید!(شرکت اپل بیان کرد که ایر پاور از اوائل سال آینده عرضه خواهد شد)

پد ایر پاور با استفاده از نوع جدیدی از استاندارد شارژ از شارژ کردن چند دستگاه مختلف به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند که ممکن است به دلیل نیاز به کار بیشتر روی این پد عرضه‌ی آن به تاخیر افتاده باشد. البته این حرف از شایعاتی نشأت می‌گیرد که پیش‌تر از رویداد امروز منتشر شده بودند.

شارژر بی‌سیم ایرپاور در واقع باید یکی از لوازم جانبی پرکاربرد در حوزه‌ی شارژ بی‌سیم باشد و بتواند بسیاری از دردسر های شارژر های بی‌سیم امروزی(تنها یک دستگاه با یک پد قابل شارژ است) را برطرف کند.

هنوز اخباری از قیمت گذاری این شارژر در اختیار نداریم اما ممکن است در روزها و ماه‌های آینده خبرهایی مبنی بر قیمت این دستگاه به گوش برسد.

نظرتان در مورد شارژر بی‌سیم ایرپاور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...