حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: اپل واچ مچکریم!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

چیپست چند هسته ای، حافظه رم فلان گیگابایتی و قابلیت های خاص … نه! عنوان کردن این ها به اندازه یک ثانیه از ارایه میزان رضایت و تجربه های شخص کاربران رضایتمند ارزش ندارد! اپل به خوبی این را می داند و با اعتماد به نفس 97٪ سطح رضایت کاربران از ساعت هوشمند خود حالا یک ویدیو جذاب از نامه هایی که کاربران راضی اپل واچ به تیم کوک ارسال کرده اند یک ویدیو جالب تهیه کرده است! ما اسم این ویدیو را “اپل واچ مچکریم” گذاشته ایم. در ادامه با سم طوری همراه باشید تا این ویدیو و تجارب مختلف استفاده از اپل واچ را با هم ببینیم.

[aparat id=”CX2lG”]

حقیقت این است که اگر شما بدانید چه دستگاهی را خریده اید، خیلی بهتر می توانید از آن استفاده مفید داشته باشید. پایش فعالیت های ورزشی خود شامل دسته زیادی از فعالیت ها می شود. این فعالیت ها می تواند شامل یادآوری حرکات ورزشی، یک دستیار هوشمند برای راهنمایی شما به سمت دسترسی به اهداف تعیین شده و یا یک ابزار اندازه گیری علایم حیاتی باشد.

همچنین استفاده از آن برای یادآوری موارد خاص و یا حتی استفاده از قابلیت SOS برای اعلام قرار گرفتن در شرایط اضطراری خود می تواند حتی نجات دهنده جان یک کاربر باشد! این ها تجارب کاربران متفاوت از اپل واچ بود! شما چه تجربه ای با اپل واچ یا دیگر ساعت های هوشمند بازار دارید؟ با ما در ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)