حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی ممکن است نسخه‌ای از U11 Life را با اندروید وان معرفی کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اچ‌تی‌سی، اسمارت‌فون، شایعات

پس از شایعات مربوط به برنامه‌های کمپانی موتورولا جهت عرضه نسخه اندروید وان گوشی هوشمند موتو X4 خود، حال یکی دیگر از بزرگان این صنعت با برنامه‌ای مشابه وارد عمل شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

انتظار می‌رود تا شرکت اچ تی سی نسخه‌ای از گوشی هوشمند U11 Life را با اندروید وان روانه بازار کند. این گوشی هوشمند از نظر سخت‌افزاری و مشخصات فنی تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و تنها تفاوت آن‌ها مربوط به عرضه نسخه جدید با اندروید اوریو و بدون نرم‌افزارهای اختصاصی این کمپانی خواهد بود.

این تصویر مطبوعاتی که گوشی هوشمند U11 Life را در کنار نسخه اندروید وان آن به نمایش می‌گذارد، طراحی یکسان بین این دو محصول را اثبات می‌کند که البته ترجیح می‌دادیم حاشیه‌های ضخیم آن را شاهد نباشیم.

انتظار می‌رود تا این گوشی هوشمند در اواخر سال جاری به عنوان دستگاهی میان‌رده معرفی و به بازار عرضه شود. طبق شایعات منتشر شده، این دستگاه به نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح 1920 در 1080، دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و دوربینی مشابه برای سلفی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند نیز می‌توان به بهره گیری از پردازنده اسنپدراگون 630، 32 گیگابایت حافظه داخلی و گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد. با اینکه از میزان حافظه رم، اطلاعاتی در دسترس نیست اما احتمالا U11 Life از ویژگی Usonic این شرکت بهره‌مند شود.

به نظر شما، آیا علاقه‌مندی شرکت‌های بزرگ فناوری به عرضه گوشی‌هایشان با اندروید وان می‌تواند این سیستم عامل را گسترش دهد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

به جایی نمی رسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا