حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 2017: قیمت ایفون 8 (IPhone 8) و آیفون 8 پلاس (IPhone 8 Plus) معلوم شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل، اسمارت‌فون، حتما بخوانید

اپل به صورت رسمی دقایقی پیش از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و نسخه ویژه و هیجانی آیفون ایکس رونمایی کرد. این مراسم به مناسبت ده سالگی آیفون برگذار شد و در آن، یادی از مرحوم استیو جابز نیز شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی‌های اپل همیشه به گران قیمت‌های بازار معروف بوندند و در آیفون 8 و نسخه پلاس آن نیز شاهد همچین موردی هستیم.

ظرفیت حافظه در دو نسخه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس متفاوت است. در آیفون 8 پلاس شما تنها دو گزینه برای انتخاب دارید. شما می‌توانید نسخه پایه 64 گیگابایتی را برای خرید انتخاب کنید یا نسخه 256 گیگابایتی آن را در سبد خرید خود قرار دهید. اما این موضوع در آیفون 8 به سه گزینه تبدیل می‌شود. در آیفون 8 شما می‌توانید بین سه ظرفیت 32 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت، ظرفیت مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

قیمت نسخه 64 گیگابایتی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به ترتیب 699 و 799 دلار است و هر دو از طرفیتی 256 گیگابایتی نیز برخوردار هستند.

برای یادآوری باید بگوییم که صفحه نمایش آیفون 8 یک صفحه نمایش 4.7 اینچی و صفحه نمایش آیفون 8 پلاس یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است.

هر دو تلفن از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده‌اند و ضد آب نیز هستند. صفحه نمایش رتینا اچ‌دی، اسپیکر‌های استریو، پردازنده قدرتمند A11 bionic و پردازنده گرافیکی اختصاصی اپل همه و همه از مشخصات هر دو گوشی هستند.

هر دو گوشی از رنگ بندی محدودی برخوردار هستند. این رنگ‌بندی تنها به سه رنگ طوسی، طلایی و Space Gray محدود شده است. عرضه این گوشی به داخل فروشگاه‌ها نیز از تاریخ 22 سپتامبر خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

منتظرم ساعت 2 بشه برم youtube ببینم چخبره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji