حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

می‌توانید از طریق ایمیل گوشی‌های آیفون قدیمی خود را با آیفون ایکس یا آیفون 8 تعویض کنید

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، ترنجی، عملکرد تجاری شرکت ها

از سال 2015 تاکنون، کمپانی اپل برای کاربران این شرایط را فراهم کرده که بتوانند هر ساله گوشی‌های جدید اپل را خریداری کنند، به طوری‌که می‌توانند گوشی‌های آیفون قدیمی خود را پس داده و به جای آنها یک آیفون جدیدتر بردارند و الباقی مبلغ را تا زمانی می‌توانند، به صورت قسطی، پرداخت نمایند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تا به امروز، زمانی که شما یک فروشگاه اپل (Apple Store) را می‌دیدید، به این فکر می‌افتادید که گوشی آیفون قدیمی خودرا به یک گوشی جدیدتر آیفون ارتقا دهید. جدیدا کمپانی اپل یک روش تجاری بهتری (به نظر می‌رسد، راحت تر) را ارائه داده تا یک تجارت دومی در این زمینه راه بیندازد و حداقل این موضوع را در ایالات‌متحده عملی کند. ظاهرا هم‌اکنون شما می‌توانید یک “تجارت اینترنتی” داشته باشید، به این معنی که گوشی آیفون قدیمی خودرا از طریق ایمیل به خود کمپانی اپل فرستاده و جدیدترین گوشی آیفون را دریافت کرده و به همان صورت قبلی، اقساطی، الباقی مبلغ را پرداخت نمایید.

در حال حاضر، جزئیاتی از این تجارت در دسترس نیست و اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی کل فرآیند در اختیار نداریم.

به هر حال، کمپانی اپل این روش را برای کاربران راحت‌تر نموده تا بتوانند گوشی‌های قدیمی آیفون خود را برای خرید جدیدترین گوشی‌های آیفون، که امشب به طور رسمی، از آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس پرده‌برداری می‌کند را خریداری نمایند. (این نام‌ها به طور رسمی توسط خود کمپانی تایید نشده‌اند اما براساس اعتبار منبع منتشرکننده، قطعا صحیح می‌باشند.)

اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینم کمپانی اپل امشب آیا درمورد این روش خرید در طی رویداد، حرفی به میان می‌آورد یا نه؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h