حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: اسنشال‌فون چه قدر در برابر ضربه مقاوم است؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، تماشا کنید

هر روز خیلی از افراد مشغول حمل کردن تلفن همراه خود هستند و همیشه این نگرانی وجود دارد که درصورت افتادن تلفن از ارتفاعی کم یا زیاد، آیا تلفن ممکن است دچار آسیب جدی شود؟ اسنشال‌فون یکی از گوشی‌هایی است که با توجه به استفاده از سرامیک، تیتانیوم و گوریلا گلس 5، باید مقاومت قابل توجهی در برابر ضربه از خود نشان دهد و بدون مشکل از سقوط بیرون اید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

واقعیت این است که این تلفن با وجود استفاده از تیتانیوم در گوشه‌های بدنه، نباید مشکلی در افتادن از لبه‌ داشته باشد اما با توجه به استفاده از شیشه در پنل جلویی، احتمال شکستن و غیر قابل استفاده شدن پنل جلویی زیاد است. قاب پشتی از جنس سرامیک است و نسبت به شیشه، مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد. اما آیا این موضوع درست است؟

[aparat id=”zuJBw”]

همانطور که دیدید، پنل جلویی این دستگاه با اولین ضربه، شکسته شد اما هنوز قابل استفاده بود و حتی بعد از سقوط دوم نیز هیچ مشکلی در استفاده نبود. اما بعد از چند بار ضربه خوردن گوشی از جهات مختلف، این صفحه نمایش به طور کامل از کار افتاد و هیچ عملکردی را نمی‌توانستیم از آن ببینیم. اما قاب پشتی اسنشال فون به دلیل وجود سرامیک، بسیار محکم بود و بدون هیچ گونه صدمه و شکستگی، از این تست پیروز بیرون آمد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ضعیف

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji