حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از 250 هزار نفر برای خرید شیائومی Mi MIX 2 ثبت نام کرده اند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی، موبایل

در روز قبل شرکت شیائومی گوشی Mi MIX 2 را به صورت رسمی با صفحه نمایش 5.99 اینچی با نسبت 18 به 9 معرفی کرد و در کمتر از یک روز 250 هزار نفر برای خرید این گوشی ثبت نام کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ماه‌ها قبل شایعات زیادی از فبلت بی‌حاشیه جدید شرکت شیائومی به گوشی می‌رسید و پس از مدت‌ها انتظار Mi MIX 2 با صفحه نمایش 5.99 اینچی ولی در ابعاد یک گوشی 5.2 اینچی معرفی شد. شایعاتی مانند دوربین دوگانه و گوشی کاملا بی‌حاشیه انتظارات ما را نسبت به محصول جدید سری MIX بسیار بالا برده بوده است که باعث شد پس از معرفی برخی از دوست داران سری MIX علاقه‌ای به این گوشی نشان ندهند.

با یک مقایسه ساده متوجه خواهید شد که نسخه دوم فبلت Mi MIX هم گوشی ضعیفی در رده خود نیست و هنوز هم خیلی از افراد علاقه به خرید این گوشی دارند. 250 هزار نفر برای خرید این گوشی ثبت نام کرده اند، در حال حاضر این دستگاه در نسخه رم 6 گیگابایتی در فروش فلش (Flash Sale) می‌باشد و در تاریخ 15 سپتامبر (15 شهریور) عرضه خواهد شد.

در هنگام ثبت نام برای خرید Mi MIX 2 هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد ولی این حجم از هجوم کاربران نشان دهنده فروش بالای این گوشی در آینده نزدیک خواهد بود. شرکت شیائومی تایید کرد که به زودی این گوشی در هند عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد تلفن کم حاشیه Mi MIX 2 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور