حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش نینتندو سوییچ از مرز 5 میلیون واحد گذشت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، کنسول بازی، نینتندو

نینتندو سوییچ عملکرد بسیار مناسبی برای کمپانی ژاپنی نینتندو داشته است و باعث ایجاد تغییرات بزرگی پس از وضعیتی که این کمپانی کهنه‌کار صنعت گیم در زمان کنسول Wii U در سال‌های گذشته با آن مواجه بود شده است. به تازگی خبری مبنی بر فروش بیش از یک و نیم میلیون واحد از این کنسول دوست داشتنی در ژاپن منتشر شد که با در نظر داشتن آن به طور کلی نینتندو سوییچ مجموعا بیش از 5 میلیون واحد در سر‌تا‌سر دنیا فروش رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر گزارشی از VGChartz نینتندو سوییچ موفق به گذشتن از فروش 5 میلیون واحدی شده است، اگر بخواهیم تعداد کنسول‌های به فروش رفته را به صورت دقیق اعلام کنیم این عدد برابر 5,195,578 است. ‌از آنجایی که این اعداد و ارقام رسمی نیستند نمی‌توانیم صحت آن‌ها را تایید کنیم اما VGChartz  در گذشته خود را ثابت کرده است پس ممکن است که این اعداد صحیح باشند. این گزارش شامل تعداد بازی‌های ویدیویی فروخته شده برای نینتندو سوییچ نیز است که تعدا آن برابر 10,106,874  و به صورت تقریبی دو بازی به ازای هر کنسول فروخته شده.

همچنین این گزارش شامل اطلاعات بیشتری در باره عملکرد این کنسول است که نشان از  فروش 1.7 میلیون کنسول در ایالات متحده  و پس از آن 1.4 میلیون کنسول در اروپا دارد. اما اعداد مربوط به ژاپن کمی متفاوت با ارقام اعلام شده است، VGChartz ادعا می‌کند که تعداد 1.2 میلیون کنسول در ژاپن فروخته شده است.

در مورد بازی‌های فروخته شده بر روی این کنسول، The Legend of Zelda: Breath of the Wild با فروشی برابر با 3.37 میلیون در صدر قرار دارد و پس از آن Mario Kart 8 Deluxe با 2.6 میلیون و Splatoon 2 با 1.1 میلیون بازی فروخته شده در مقام‌های دوم و سوم قرار می‌گیرند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید