حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2) گواهی FCC را دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، سامسونگ

شرکت سامسونگ سالانه محصولات هوشمندی مقاوم و با گواهی نظامی معرفی می‌کند که برای شرایط سخت طراحی شده است. این بار نسخه دوم تبلت Active سامسونگ گواهی FCC را دریافت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چند ماه قبل گزارش‌هایی از تبلت جدید سامسونگ با گواهی نظامی به گوشی رسید، Galaxy Tab Active یک محصول مقاوم در سال 2014 بوده که طرفداران زیادی داشت و این بار به نظر می‌رسد سامسونگ درحال راه اندازی رویدادی برای معرفی Galaxy Tab Active 2 است.

کمیسیون تنظیم مقررات ایالات متحده آمریکا Galaxy Tab Active 2 را تایید کرده است، در این گواهی تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-T390 برای LTE و SM-T395 برای مدل WiFi ثبت شده است. در حال حاضر فقط مدل WiFi توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده است اما حتما قبل از معرفی رسمی این تبلت توسط سامسونگ مدل LTE آن هم تایید خواهد شد.

جزئیات جدیدی درمورد این تبلت وجود ندارد و طبق همان اطلاعاتی که در گذشته به دست ما رسیده گلکسی تب اکتیو 2 با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم و باتری 4450 میلی آمپر در ساعتی عرضه خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد Galaxy Tab Active 2 را تا پایان سال جاری در اروپا و آمریکا عرضه کند و سپس در تمام نقاط جهان عرضه خواهد شد.

نظر شما درمورد نسخه دوم تبلت مقاوم سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور