حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 2017: در حال حاضر پیش از معرفی رسمی، کاربران برای خرید آیفون‌های جدید در مقابل فروشگاه اپل در شهر سیدنی صف گرفته‌اند

همان طور که می‌دانید، اپل در ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران از نسل جدید آیفون‌هایش رونمایی خواهد کرد. در همین راستا بعضی از کاربران مقابل فروشگاه اپل در شهر سیدنی استرالیا صف گرفته‌اند تا اولین کسانی باشند که یکی از مدل‌های جدید آیفون‌ را پیش خرید می‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پس از همه شایعات، سرانجام وقت آن رسیده تا کمپانی عظیم اپل به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های هوشمندش تحت نام آیفون، از آیفون X با ویژگی‌های منحصر به فرد در کنار گوشی‌های آیفون 8 و 8 پلاس پرده بردارد. با این حال طبق گزارشات، هنوز تا عرضه‌ی آیفون‌های جدید مدت زمان زیادی مانده است و انتظار می‌رود تا در صورت آغاز پیش فروش در تاریخ 15 سپتامبر، در 22 سپتامبر به مشتریان تحویل داده شود که به این معنی است که این افراد باید نزدیک به دو هفته برای دریافت نسل جدید آیفون‌های خود به انتظار بنشینند. همچنین با توجه به عرضه محدود آیفون X احتمالا شاهد طولانی‌تر شدن این صف تا ساعاتی دیگر و در دیگر شهرها نیز باشیم.

شاید شما هم تعجب کرده باشید که برای چه این علاقه‌مندان، آیفون مورد نظرشان را به صورت آنلاین پیش خرید نمی‌کنند؟ جواب این سوال بسیار ساده است، چرا که در صورت پیش خرید این محصول به صورت آنلاین، مطمئنا عکس شما در روزنامه‌ها چاپ نخواهد شد.

اگر شما هم قادر به این کار بودید، پیش از معرفی در مقابل فروشگاه‌ اپل صف می‌گرفتید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چقدر بیکارن

علی شیخ زاده

مگه الان میشه خریدش. ??

REZA

هیچوقت اینارو درک نکردم.
همونطور که دوستمون گفت چقد بیکارن!

ahmad

سوپر فن های اپل هستن اینا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا