حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 7 2017 (Galaxy A7 2017) آپدیت اندروید 7 را دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

هر چند در زمان عرضه رسمی گلکسی A7 2017 اندروید 7 به صورت رسمی توسط گوگل عرضه شده بود اما سامسونگ ترجیح داد تا این دستگاه ها را با اندروید 6 عرضه کند. سامسونگ اما ترجیح داد تا رابط کاربری جدید خود یعنی Grace UX را برای این دستگاه ها استفاده کند، از این جهت تجربه کاربری کاربران گلکسی A7 2017 با کاربرانی که اندروید 7 را داشتند، تفاوت زیادی نمی کند. حالا اما نوبت به گلکسی A7 2017 رسیده تا آپدیت اندروید 7 را تجربه کند. در ادامه با ترنجی باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

آپدیت اندورید 7 برای گلکسی A7 2017 هم اکنون و به صورت رسمی در هند عرضه شده است. شماره ساخت این آپدیت عبارت است از: A720FXXU2BQI2. همانطور که در تصویر می بینید حجم این آپدیت برابر 1376 مگابایت است و اندورید 7 را به این دستگاه اضافه می کند.

احتمالا در این به روزرسانی شاهد ارتقا رابط کاربری به Samsung Experience 8.1 نیز باشیم. پیش رفت صفحه نمایش همیشه روشن یا همان Always On Dispaly از پیشرفت های قابل توجه در این آپدیت است. علاوه بر این بهبودهایی در زمینه استفاده از دو برنامه در کنار (Multi Window)، دو برنامه پیام رسان یکسان در کنار هم (Dual Messenger) و فضای مورد نیاز برای نصب برنامه ها نیز انجام شده است.

برای اطلاع از این موضوع به قسمت تنظیمات > درباره دستگاه > به روزرسانی مراجعه کرده و به صورت دستی بررسی کنید. اگر هنوز آپدیت اندروید 7 برای شما ارایه نشده است جای نگرانی نیست و در هفته های آتی این به روزرسانی به صورت گسترده تر ارایه خواهد شد.

گلکسی A7 2017 شما آپدیت اندروید 7 را دریافت کرده است؟ اگر نه، جای نگرانی نیست و در هفته های آینده شاهد عرضه این آپدیت به صورت گسترده تر خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

جدیدا سامسونگ یه جوری شده زده سیم آخر خخخخ
نه جدا خوب داره گوشیهای میانرده خودشو آپدیت میکنه اما دقت کنید اندروید 8 معرفی شده و تازه داره بروزرسانی اندروید 7 رو میده

eftekharifar

دیقا
من A5 2017 دارم هنووووز اندروید۶ روشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)