حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 (Xiaomi mi mix 2)

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

می میکس 2 (Mi mix 2) شاید به شگفت انگیزی نسل اول خود نباشد و در این بازار موبایل های بدون حاشیه به مانند اسب تک شاخ سال گذشته به نظر نرسد اما آمده تا بتواند از یک موبایل شگفت انگیز به یک موبایل قابل دسترس شگفت انگیز تبدیل شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا از نزدیک و با مارکوس براونلی به این پرچمدار چشم نواز شیائومی و البته نسخه ویژه آن نگاه کنیم.

[aparat id=”9cI4G”]

بدون شک اکثر پرچمدارهای سال 2018 یعنی سال آتی با نمایشگر بسیار کم حاشیه یا اصطلاحا بدون حاشیه عرضه خواهند شد. این را نمی توان میراث شیائومی دانست اما مسلما شیائومی یکی از تولیدکننده های جدی این نوع دستگاه ها به صورت گسترده و تجاری است.

می میکس 2 (Mi mix 2) با نگاهی تجاری تر طراحی شده و در این دستگاه سعی بر آن بوده است که بازخورد کاربران لحاظ شود. اضافه شدن بلندگوی مکالمه به صورت عادی، کمتر دیده شدن دوربین جلوی قرار گرفته در لبه پایین و بدنه ای با انحنای بیشتر در تمام جهات برای بهتر در دست قرار گرفتن از جمله مهم ترین این تغییرات است. فردا آیفون ایکس جدید اپل نیز با طراحی ای در همین دسته عرضه خواهد شد و باید دید با ظهور ستاره دردانه اپل در بازار چه به سر این ستاره های سرگردان چینی پیشرو خواهد آمد.

نظر شما درباره شیائومی می میکس 2 (Mi Mix 2) چیست؟ آیا باید آن را با نصف قیمت احتمالی آیفون ایکس (iPhone X) خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از صبح تا حالا دارم به شیاومی فوش میدم با این گوشی معرفی کردنش. نه رابط زشتشو قابل تحمل تر کرده نه کیفیت صفحه رو تغییر داده نه طراحیش فرق آنچنانی داشته .تازه هندزفری هم نداره. پ.ن: چقدر از این مارکوس براونلی خوشم میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)