حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 5 ایکس یک نسخه‌ی پورت شده‌ی پایدار از اندروید وان دریافت می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شیائومی

اگر شما تلفن هوشمند می 5ایکس شیائومی را خریداری کرده‌اید ممکن است با دیدن مدل جدیدی که با اندروید وان عرضه شده است، از خرید خود پشیمان شده باشید. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اندروید وان نسخه‌ای خالص از سیستم عامل اندروید است که هیچ‌گونه رابط کاربری سنگین و اضافی روی آن دیده نمی‌شود. در واقع اندروید وان همان رامی است که برروی دستگاه‌های نکسوس و پیکسل شرکت گوگل قرار دارد. از ویژگی های این سیستم عامل می‌توان به مصرف پایین انرژی و منابع سیستم، سرعت بالا و روان بودن آن اشاره کرد. همچنین در این سیستم عامل هیچ‌گونه برنامه‌ی اضافی نیز مشاهده نخواهید کرد.

شرکت شیائومی چندی قبل تلفن هوشمندی را معرفی کرد که مجهز به این سیستم عامل بود. این تلفن Mi 1A نام داشت و شباهت زیادی به Mi 5x داشت. با معرفی این دستگاه ممکن است کاربرانی که می 5ایکس را خریداری کرده بودند از خرید خود پشیمان شوند چرا که به سبب رابط کاربری متفاوت این دستگاه ممکن است مشکلات می‌یوآی روی این تلفن وجود نداشته باشد.

اندروید وان روی می 5ایکس

باتوجه به این موضوع توسعه دهندگان دست‌به‌کار شدند و یک نسخه از رام نصب شده روی Mi 1A را برای می 5ایکس پورت کردند! طبق گفته‌های توسعه‌دهنده، رام پورت شده هیچ مشکلی ندارد، همه چیز به‌طور صحیح کار می‌کند و کاملا پایدار است.

یادتان باشد اگر بخواهید این رام را روی دستگاه خود نصب کنید نیاز به باز کردن بوت‌لودر دستگاه خود دارید که این عمل کل اطلاعات موجود در حافظه داخلی را پاک خواهد کرد.

در حال حاضر Mi 1A کمی ارزان‌تر از می 5ایکس است اما خرید می 5ایکس به‌خاطر گسترده بودن دامنه دسترسی آن که تقریبا در سراسر دنیا موجود است، آسان‌تر است.

نظر شما در مورد رابط کاربری گوشی های شیائومی (می‌یوآی) چیست؟ به‌نظر شما اندروید وان بهتر است یا می‌یو‌آی؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...