حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی اولین نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین می نوت 3 (Mi Note 3) را منتشر کرد

امروز ظهر شیائومی از 2 اسمارت‌فون جدید خود با نام‌های می‌میکس 2 (Mi Mix 2) و می‌نوت 3 (Mi Note 3) پرده پرداشت و حالا نمونه‌تصاویر گرفته شده توسط دوبین می‌نوت 3 منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ساعاتی پیش شاهد معرفی 2 اسمارت‌فون جدید شیائومی یعنی می‌میکس 2 و می‌نوت 3 بودیم که هر دو از سنسور دوربینی مشابه با سنسور پرچمدار این شرکت یعنی می 6 (سنسور IMX386 سونی) بهره می‌برند. با این‌که امروز معرفی می‌نوت 3 در غوغای معرفی شورانگیز می‌میکس 2 که نسل جدید گوشی‌های بی‌حاشیه این شرکت است زیاد به چشم نیامد، باید توجه داشته باشید که امکانات و در مجموع قدرت دوربین این گوشی برای ثبت تصاویر نسبت به می‌میکس 2 بیشتر است. می‌میکس 2 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که کاملا شبیه به می 6 است البته این گوشی پیشرفت‌هایی در عکس‌برداری در نور کم نسبت به نسل قبلی خود داشته است. اما می‌نوت 3 دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی است. دو دوربینی که قابلیت به ثبت رساندن تصاویر پرتره‌ همراه با بوکه را دارا هستند و البته زوم اپتیکال 2X را به همراه لرزشگیر اپتیکال برای شما تضمین می‌کنند. پیش از این نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین می‌میکس 2 را در نمونه‌تصاویر ثبت شده با دوربین می‌میکس 2 به نمایش گذاشتیم.

حال شما را به تماشای نمونه‌تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های قدرتمند می‌نوت 3 دعوت می‌کنیم:

نکته: کیفیت تصاویر برای پایین آمدن حجم و راحت‌تر بودن اشتراک، مقداری کاهش یافته‌اند (کاهش کیفیت توسط سایت منبع صورت گرفته است)

نظر شما در رابطه با تصاویر فوق چیست؟ آیا کیفیت راضی کننده‌ای دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.