حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2)

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

شیائومی سال گذشته به معنای واقعی همه کاربران و اهل فناوری را شگفت زده کرد. شیائومی می میکس (Mi mix) اولین دستگاه در مقیاس تجاری است که نمایشگر بدون حاشیه و با نسبت تصویر عجیب را به دنیای موبایل آورد. این موبایل بزرگ 6.4 اینچی واقعا ستودنی بود و تا چند ماه بعد با معرفی الجی جی 6 و گلکسی اس 8 تازه می توانستیم بگوییم رقیبی برای آن معرفی شده است. البته منظور از این رقابت، رقابت در زمینه نمایشگر بدون حاشیه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنباکسینگ نسل دوم این سری یعنی می میکس 2 (Mi mix 2) را با هم ببینیم.

[aparat id=”mQbWw”]

می میکس 2 (Mi mix 2) در جهت رفع نقایص نسل پیشین خود به بازار عرضه شد و باید گفت دستگاه موفق به نظر می رسد. از چندین موردی که اصلاح شده است می توان به تصحیح نسبت تصویر نمایشگر و البته کوچکتر کردن آن اشاره کرد. بدین صورت می میکس 2 یک دستگاه خوشدست تر می شود و می توان آن را راحت تر در دست گرفت.

همچنین ارتقا سخت افزاری قابل انتظار که در آن انجام شده باعث می شود این دستگاه مشخصات کامل مورد نیاز برای پرچمدار بودن در سال 2017 را دارد. متاسفانه دوربین اصلی دوتایی نشده و از هم سطح بدنه بودن به یک دوربین برجسته تغییر کرده است که خیلی جذاب نیست.

بسته بندی می میکس 2 (Mi Mix 2) زیباست و لوازم جانبی مناسبی همراه آن عرضه می شود. البته امیدوار بودیم شیائومی به جای قاب، یک هندزفری با کیفیت در جعبه دستگاه قرار می داد که اینطور نشده است.

نظر شما درباره می میکس 2 شیائومی (Mi mix 2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رابط کاربری زشت. زوربین بیرون زده . نبود هندزفری ک حتی جک هدفون نداره نمیدونم هندزفری این گوشیو باید از کجا تهید کرد و ایراد های دیگری ک بعدا به انها خواهم پرداخت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)