حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه ابعاد شیائومی Mi Mix 2 با دیگر پرچمداران

شیائومی امروز و در مراسم رسمی بالاخره بعد از کلی شایعات تصمیم به معرفی تلفن Mi Mix 2 گرفت. در این رویداد که در چین برگزار شد، چند لپ تاپ و همینطور گوشی هوشمند Mi Note 3 معرفی شدند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

صفحه نمایش این دستگاه حدود نیم اینچ از نسل قبلی خود کوچک‌تر است و نسبت صفحه نمایش به بدنه بیشتری را هم داراست؛ به همین علت ابعاد و وزن Mi Mix 2 به اندازه‌ی قابل توجهی کاهش پیدا کرده که در ادامه دقیق‌تر به آن می‌پردازیم. البته از این گوشی هوشمند نسخه خاص دیگری هم وجود دارد که کمی ابعاد و وزنش بیشتر است اما نه چندان زیاد و ما در اینجا همان مدل اصلی را بررسی می‌کنیم.

در بخش اول به مقایسه این دستگاه به ترتیب با با نسل قبلی خود، ال‌جی V30 و اسنشال فون می‌پردازیم؛ همانطور که شاهد هستید، Mi Mix 2 ابعادی شبیه به V30 دارد اما با این وجود 27 گرم سنگین‌تر است ولی اگر بخواهیم نسبت به ابعاد بررسی کنیم، اسنشال فون باتوجه به اندازه‌ی کوچکتر و وزن برابر، سنگین‌تر محسوب می‌شود.

ال‌جی V30 اسنشال فون

در بخش دوم هم قصد داریم که این گوشی را در کنار پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8، گلکسی S8 و S8 پلاس بگذاریم؛ Mi Mix 2 از لحاظ ابعادی بین دو گوشی سری S قرار می‌گیرد ولی باز هم از لحاظ وزنی سنگین‌تر است و در نهایت گلکسی نوت 8 درازتر و سنگین‌تر از هر سه است.

گلکسی نوت 8 گلکسی S8 گلکسی S8 پلاس

در بخش آخر هم می‌خواهیم ابعاد و وزن این دستگاه را با آیفون‌های اپل بسنجیم؛ البته چندان به یکدیگر شباهتی ندارند ولی آیفون 7 پلاس با عرض و درازی بیشتر، وزنی تقریبا برابر با شیائومی Mi Mix 2 دارد و اختلاف‌شان تنها 3 گرم است.

آیفون 7 آیفون 7 پلاس آیفون SE

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

خیلی خوشگله. واقعا ارزشش رو داره . قیمتش نصف قیمته نوت 8 هست ولی سخت افزار مشابه و واقعا عاااالیه

ahmad

انگشت کوچیکه نوت هم نمیشه مگه همه چی مشخصاته؟

علی شیخ زاده

نسبت به قیمتش عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی