حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 2 دارای باتری 3400 میلی آمپری و تکنولوژی شارژ سریع 3.0 است

شیائومی امروز به صورت رسمی از جدیدترین پرچمدار حال حاضر بازار اندروید یعنی می میکس 2 رونمایی کرد. این دستگاه را می‌توان یک موفقیت دوباره برای شیائومی در زمینه صفحه نمایش‌های بدون حاشیه دانست. سری سال پیش این گوشی یعنی می میکس نیز دارای صفحه نمایشی بدون حاشیه بود و در اواخر سال 2016 رونمایی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید. همانطور که می‌توانید حدس بزنید شیائومی برای ساخت این گوشی از بهترین مواد و موارد موجود در بازار استفاده کرده است تا بتواند این گوشی را رقیبی برای دیگر گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های مطرح موبایل تبدیل کند.

همانطور که می‌دانید می میکس 2 نسبت به می میکس از باتری‌ای با ظرفیت کمتری برخوردار است. می میکس دارای باتری 4400 میلی آمپری بود اما می میکس 2 دارای باتری 3400 میلی آمپری است. گرچه این یک پسرفت است اما می‌توان این پسرفت را با بهینه سازی‌های نرم‌افزاری به پیشرفت نیز تبدیل کرد. از طرفی دیگر صفحه نمایش می میکس ابعادی 6.4 اینچی با نسبت تصویر 17:9 داشت در حالی که می میکس 2 ابعادی 5.99 اینچی و نسبت تصویر 18:9 دارد.

می میکس 2 از قوی‌ترین پردازنده موجود در بازار‌ موبایل یعنی اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند که اولین پردازنده کوالکام است که با معماری 10 نانومتری ساخته شده است این درحالی است که می میکس با پردازنده اسنپدراگون 821 رونمایی شده بود. فکر کنم که این دلایل برای نبود پسرفت در بخش باتری می میکس 2 قابل قبول باشد.

به غیر از قدرتمندترین پردازنده موجود در بازار‌های موبایل، می میکس 2 به فناوری شارژ سریع 3.0 نیز مجهز شده است که به شما کمک می‌کند در تایم کوتاهی گوشی خود را از 0 تا 100 درصد شارژ کنید. با توجه به ظرفیت باتری خوب می میکس 2، این باتری در کمتر از دو ساعت از 0 تا 100 درصد شارژ خواهد شد. همانند نسخه قبلی، این گوشی نیز دارای باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر است.

نظر شما درباره این دستگاه هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا گل‌نیا

خوب به نظر میرسه

Peiman

نا امید شدم کلا.چقدر انتظار داشتم از این گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji