حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهارصد هزار سفارش در اولین روز از پیش فروش گلکسی نوت 8 در کره جنوبی

سامسونگ از پنجشنبه هفته‌ی گذشته پیش فروش گلکسی نوت 8 را در کشور خود، کره جنوبی آغاز کرده است و آمار حاکی از آن است که در تنها در روز اول تقریبا چهارصد هزار نفر برای پیش خرید این گوشی هوشمند اقدام کرده‌اند. البته اگر بخواهیم به طور دقیق صحبت کنیم، بایستی این عدد را سیصد و نود و پنج هزار ذکر کنیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

قیمت گلکسی نوت 8 در کره جنوبی برای نسخه 64 گیگابایتی 964 دلار و برای مدل 256 گیگابایتی 1107 دلار تعیین شده است. این گوشی هوشمند همانند قیمت زیادش، کارکرد فوق العاده‌ای را هم داراست که در بررسی اولیه به آن اشاره کردیم. فراموش نکنید که گلکسی نوت 7 در 13 روز (تقریبا دو هفته) توانسته بود تنها سیصد و هشتاد هزار سفارش را به ثبت برساند.

گلکسی S8 نیز توانسته بود در مجموع پانصد و پنجاه هزار عدد سفارش را در 2 روز بدست آورد؛ مقایسه این آمار به خوبی محبوبیت بیشتر گلکسی نوت 8 را نسبت به نسل قبلی خود نشان می‌دهد و سامسونگ امیدوار است با ادامه این روند بتواند ضرر و عدم موفقیت سال قبل خویش را جبران نماید.

این شرکت کره‌ای تلاش کرده است تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را از قبیل دوربین دوگانه به پرچمدار جدید خود اضافه کند تا بیش از پیش در امر فروش موفق باشد و آمار اولیه هم حکایت از موفقیت سامسونگ دارند. از میان سفارش دهندگان، 65 درصدشان خواهان مدل 64 گیگابایتی و ارزان‌تر بوده‌اند و در مجموع اکثرشان رنگ آبی را انتخاب کرده‌اند.

رنگ آبی گلکسی نوت 8

پیش‌بینی می‌شود که تا 14ام سپتامبر یک میلیون نفر برای پیش خرید این دستگاه ثبت نام کنند، در این صورت می‌توانند هدایایی مانند شارژر بی‌سیم را دریافت کنند. نظر شما در خصوص این آمار چیست؟ سامسونگ امسال با گلکسی نوت 8  تا چه میزان موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

محصول خوب خریدن داره دیگه

علی شیخ زاده

کسی میدونه کی میاد ایران؟

ahmad

هنوز موجود نیس ولی با توجه به تجربه من حداکثر تا یک ماه با قیمت فوق نجومی وارد میشه

Big S

29 شهریور عرضه جهانیشه

Pouya

توقع همچین خبری رو داشتم داشتم نوت ۸ واقعا خیلی خوبع

Peiman

فکر نمیکردم با این قیمت اینقدر بفروشه و اصلا فکر نمیکردم رنگ ابیش بیشترین تقاضا رو داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی