حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام تصاویر پس‌زمینه iOS 11 را دانلود کنید

به‌تازگی تصاویر پس‌ز‌مینه جدیدِ موجود در نسخه یازدهم سیستم‌عامل اختصاصی اپل یعنی iOS در فضای‌ مجازی پخش شده است و حال ما آن‌ها را برای شما آماده‌ی دانلود کرده‌ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تنها یک روز مانده به معرفی سه اسمارت‌فون جدید اپل در این سال یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس همراه با iOS 11، تصاویر پس‌زمینه‌ی این تلفن‌های هوشمند لو رفته است که در ادامه می‌توانید آن‌ها که به تعداد 19 تا هستند را مشاهده و دانلود کنید:

نکته‌ی درخور توجه این است که این تصاویر پس‌زمینه که در آن‌ها تصاویری فانتزی و تصاویری از کره‌ی‌ زمین، ماه و انواع گل‌ها به چشم می‌خورد به صورت کامل برای یک صفحه‌نمایش اولد طراحی نشده‌اند و حتی تصاویر زمینه‌ی نسخه دو سال پیش این سیستم‌عامل یعنی iOS 9 نیز با توجه به داشتن ویژگی‌هایی مانند فضایی تیره‌ برای یک صفحه‌نمایش با پنل اولد مناسب‌تر هستند و مطمئنا این تصاویر زمینه بر روی یک صفحه‌نمایش با پنل ips (از نوع با کیفیت) با رنگ‌هایی روشن‌تر به صورت بهتری به نمایش در خواهند آمد. اما به هر حال ما نمی‌توانیم منکر زیبایی این تصاویر شویم زیرا آن‌ها واقعا زیبا و صد البته خلاقانه هستند.

پیش از هر چیزی به چند نکته توجه فرمایید:

1: تصویر اول (تصویر ماه) در همین کیفیت به دست ما رسیده است و دلیل کوچک‌تر بودن آن نسبت به دیگر تصاویر مشخص نیست و شاید هنگام معرفی رسمی با کیفیتی بالاتر عرضه شود.

2: تمام تصاویر در بالاترین کیفیت موجود قرار داده شده‌اند و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را دانلود نموده و از استفاده از آن‌ها لذت ببرید.

3: تصاویر پس‌زمینه فانتزی که با رنگ‌های مختلف منتشر شده‌اند به گونه‌ای یادبودی برای جناب آقای راب جانوف (Rob Janoff)، طراح لوگوی اپل در سال 1977 هستند. طراحی که لوگویی با پس‌زمینه‌ی رنگ‌های رنگین‌کمان برای اپل طراحی کرده بود. اگر لوگوی نام‌برده را به خاطر نمی‌آورید تنها کافیست تصویر زیر را مشاهده کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تصاویر زمینه جدید اپل توجه شما را جلب کرده‌اند و از آن‌ها استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چرا وقتی ذخیره میشن کیفیت پایین میاد

ahmad

زیدد جالب نیستن تصویر پس زمینه فقط مال وانپلاس

Peiman

اصلا خوشم نیومد از تصاویر امسالش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.