حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باکس آفیس آخرهفته: فروش خیره کننده‌ی It!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سینما

همواره باکس آفیس در فیلم های روز مسئله‌ای مهم و سرنوشت ساز از لحاظ مالی برای عوامل فیلم است. همچنین برخی از افراد فروش بیشتر فیلم را نشان از محبوبیت و کیفیت محتوای فیلم می‌دانند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به فیلم های باکس آفیس آخرهفته (8 – 10 سپتامبر) داشته باشیم…

از این پس در ترنجی قصد داریم هر دوشنبه باکس آفیس آخر همان هفته را به همراه توضیحاتی در مورد فیلم های پرفروش موجود در لیست در ترنجی با شما به اشتراک بگذاریم.

و اما فیلم های پر فروش این هفته …

1. آن

در ابتدا که داشتم نگاهی به لیست باکس آفیس این هفته می‌انداختم با دیدن این رقم فکر کردم دچار اشتباه شدم و چندین‌بار دوباره چک کردم، اما این‌طور نبود، اشتباه نمی‌کردم! پرفروش‌ترین عنوان این هفته فیلم “آن” بود که با افتتاحیه 117 میلیونی دلاری خود در هفته‌ی اول مارا غافلگیر کرد و در صدر جدول باکس آفیس آخرهفته قرار گرفت! آن یک فیلم ترسناک به کارگردانی آندرس موچیتی است که بر اساس یک داستان با همین عنوان از استفن کینگ ساخته شده است. فیلم یادشده بیان‌گر داستان هفت کودک از شهر دری ایالت مین آمریکا است که در اثر مواجه با شخصیتی ناشناس دچار وحشت شده‌اند. فیلم آن با بودجه‌ای بالغ بر 35 میلیون دلار در هفته‌ی اول اکران خود توانست 117,150,000 دلار فروش داشته باشد که رقمی خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است که “آن” بزرگترین افتتاحیه در میان فیلم‌های پاییزی طول تاریخ سینما را در دست گرفته است!

آن

2. دوباره خانه

عنوان “دوباره خانه” با اختلاف بسیار زیادی جایگاه دوم دوم باکس آفیس آخرهفته را از آن خود کرده است. دوباره خانه یک کمدی-درام به نویسندگی و کارگردانی هالی میرز شایر است. فیلم مذکور توانست افتتاحیه‌ای 9 میلیون دلاری را تجربه کند و در جایگاه دوم باکس آفیس آخرهفته قرار بگیرد! بودجه‌ی ساخت این فیلم 15 میلیون دلار برآورد شده است که در روزهای ابتدایی خود بیشتر از نیمی از این مبلغ فروش داشته است! فیلم دوباره خانه داستان شخصی را روایت می‌کند که به تازگی از همسر خود جدا شده و قصد دارد به همراه دو دختر خود به محل زندگی قبلی خود در لس‌آنجلس برود و در آن‌جا زندگی جدیدی را آغاز کند.

دوباره خانه

3. محافظ قاتل

عنوان سوم باکس آفیس آخرهفته چیزی نیست به‌جز محافظ قاتل! (محافظ مزدور هم گفته می‌شه بهش) در فیلم عنوان شده یکی از برترین ماموران حفاظتی دنیا فراخوانده می‌شود تا از زندگی یکی از بدنام‌ترین قاتلین دنیا محافظت کند. محافظ و قاتل هردو سال‌ها دربرابر گلوله قرار داشته اند و حالا باید 24 ساعت در کنار هم قرار بگیرند! فیلم محافظ قاتل به کارگردانی پاتریک هیوز، موفق به فروش 4,850,000 دلاری در آخرهفته شد. همچنین محافظ قاتل در چهارمین هفته‌ی اکران خود به‌سر می‌برد که در مجموع تا الان فروشی بالغ بر 64,897,007 دلار داشته است. همچنین لازم‌ به‌ذکر است که بودجه‌ی فیلم 30 میلیون دلار بوده است.

محافظ قاتل

4. آنابل: آفرینش

عنوان “آنابل: آفرینش” یک فیلم آمریکایی در سبک ترسناک و فراطبیعی است. آنابل: آفرینش در واقع دنباله‌ای از فیلم آنابل و چهارمین قسمت در مجموعه فیلم های احضار محسوب می‌شود. کارگردانی این فیلم به‎عهده‌ی دیوید سندبرگ بوده‌ است.

این فیلم با فروش 4 میلیون دلاری در آخرهفته رده‌ی چهارم فروش آخرهفته‌ی فیلم‌ها را به خود اختصاص داده است و در مجموع در طول 5 هفته‌ی اکران خود توانسته مبلغ 96,267,010 دلار فروش کند که باتوجه به بودجه‌ی 15 میلیون دلاری این فیلم، مبلغی بسیار عالی به‌نظر می‌‌رسد.

آنابل: آفرینش

5. رودخانه‌ باد

رودخانه‌ی باد یک فیلم مهیج و فوق‌العاده به نویسندگی و کارگردانی تیلور شریدان است که نخستین نمایش خود را در طی جشنواره فیلم ساندنس 2017 تجربه کرد و همچنین توسط کمپانی واینستین در تاریخ 4 آگست سال جاری اکران شد. این فیلم داستان یک مامور پلیس را روایت می‌کند که می‌خواهد با کمک یک مرد محلی، پرونده‌ی یک قتل را که در سرزمین‌های بومی سرخ‌پوستان اتفاق افتاده را به سرانجام برساند. رودخانه‌ی باد با فروش 3,210,000 دلاری خود در جایگاه پنجم باکس آفیس آخرهفته قرار گرفت. بودجه‌ای که برای این فیلم درنظر گرفته شده بود 11 میلیون دلار بود و این فیلم در طی 5 هفته‌ی اکران خود موفق به فروشی بالغ بر 25 میلیون دلار شد!

رودخانه‌ی باد

و این بود پنج فیلم پرفروش آخرهفته… امیدوارم لذت کافی برده باشین! نظراتتون رو در مورد این فیلم‌‎ها و فروششون باما به اشتراک بزارید..

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

ببخشید خواستم بگم اگه ممکنه یه فکری به حال عکسای پستا بکنین مثلا عکس اول که امار فروش و گفته بود،خواستم نگاه کنم(باگوشی) ولی نه خوب معلوم بود نه میشد زوم کرد.

عارف کمانی

سلام
به طراح قالب اطلاع میدم
موقتا برای زوم روی عکس ، در نسخه موبایل کروم گزینه request destkop site رو بزنید و روی تصویر زوم کنید.

پارسا گل‌نیا

واقعا it غیر قابل انتظار بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...