حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش: نحوه گرفتن اسکرین شات در موبایل سامسونگ گلکسی نوت 8

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، ترنجی، موبایل

باور کنید یا خیر 5 راه مختلف برای  اسکرین شات در در آخرین و بهترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا روش های ثبت اسکرین شات در این موبایل را آموزش دهیم.

روش اول : دستیار صوتی Bixby

اگر شما در منطقه ای هستید که دستیار صوتی بیکسبی برای شما فعال شده است باید به شما بگوییم که به راحتی می توانید با استفاده از این دستیار صوتی هوشمند از صفحه نمایش موبایل خود عکس بگیرید. برای کار این کافیست دست خود را روی دکمه دستیار صوتی در سمت چپ نوت 8 نگه داشته و عبارت Take Screenshot را بگویید تا بیکسبی این دستور را انجام دهد.

روش دوم : ژست های حرکتی

قبل از انجام این روش ابتدا باید آنرا فعال کنید. برای فعال کردن ژست حرکتی مورد نظر به قسمت تنظیمات موبایل و سپس قسمت Advanced Features رفته و گزینه Swipe to Capture را انتخاب کنید و این قابلیت را روشن نمایید. بعد از انجام این کار شما با کشیدن دست خود از چپ به راست برروی صفحه نمایش موبایل میتوانید اسکرین شات بگیرید.

روش سوم : دکمه پاور و ولوم

همانند اکثر اسمارت فون های اندرویدی، شما میتوانید در گلکسی نوت 8 با فشردن همزمان دکمه های پاور + دکمه کم کردن صدا اسکرین شات بگیرید. هنگامی که این کار را انجام دادید موبایل شما ویبره خواهد زد که به معنی ثبت اسکرین شات است برای دسترسی به اسکرین شات مورد نظر صفحه نوتیفیکیشن را پایین کشیده و برروی عکس گرفته شده کلیک کنید.

روش چهارم : استفاده از Screen Write

موبایل های گلکسی نوت این قابلیت را دارا هستند که با استفاده از قلم S-Pen اقدام به ثبت اسکرین شات کنند. نوت 8 نیز از قاعده مستثنی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قلم نوت 8 خود را از دستگاه بیرون کشیده و  گزینه Screen Write لمس کنید و سپس گزینه ذخیره را فشار دهید تا اسکرین شات مورد نظر شما ثبت شود البته اگر ویرایشی میخواهید نیز می‌توانید برروی آن اعمال کنید سپس اقدام به ذخیره آن کنید.

روش پنجم : استفاده از Scrolling Screenshot

گاهی اوقات پیش میاید که شما میخواهید از یک مقاله یا گفتگو در شبکه های اجتماعی اسکرین شات تهیه کنید اما همه مطلب در یک تصویر جای نم‌یگیرد.برای انجام اینکار کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

1- با فشار دادن دکمه های پاور و دکمه کم کردن صدا یک عکس بگیرید.

2- برروی گزینه اسکرول اسکرین شات کلیک کنید تا محتوای بیشتری در عکس گنجانده شود.

3- زمانی که هر چه میخواستید در اسکرین شات مورد نظر جای دادی حال اسکرین شات خود را ثبت کنید.

نظر شما چیست؟ آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مبارک خریداراش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم