حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل امکان تغییر سرعت پخش ویدیو در یوتیوب را فراهم کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، اخبار، برندهای مطرح فناوری، گوگل، موبایل

ویژگی‌های جدید یوتیوب در حال نمایان شدن برای مصرف کنندگان اندروید و iOS هستند. گوگل به تازگی اعلام کرد که اجازه‌ی انتخاب سرعت پخش ویدیو را می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امکان تغییر سرعت پخش ویدیو سال‌هاست که در نسخه دسکتاپ برنامه یوتیوب موجود است اما این ویژگی حتی با این که بسیار درخواست شده بود، به تازگی به دنیای موبایل‌ راه پیدا کرده است.

هنگامی که گوگل انتشار این ویژگی جدید را تمام کند مصرف کنندگان اندروید و iOS قادر خواهند بود سرعت ویدیوی در حال مشاهده را زیاد و یا کم کنند. سرعت پخش ویدیو را می‌توان از 0.25x یا به عبارتی دیگر یک چهارم سرعت پخش معمولی تا 2 برابر سرعت پخش معمولی تغییر داد.

برای توضیحات فنی بیشتر  در رابطه با این که توسعه دهندگان چگونه این ویژگی را برای نسخه‌های موبایل فراهم کردند متن زیر که توضحیات گوگل است را مطالعه کنید.

برای افزایش و یا کاهش سرعت پخش یک ویدیو، ما آن را در نرخ فریم‌ها مشخص به همراه صدای تغییر یافته پردازش می‌کنیم.فریم‌های ویدیویی لزوما به ترتیب پردازش نخواهند شد، تا ویدوی مورد نظر با صدای پخش شده همگام باقی بماند،  رمز گشای ویدیویی باید سریع تر از نرخ فیلم پخش شده پردازش انجام دهد.

قابل توجه است که ویژگی جدید تغییر سرعت پخش ویدیو در تمامی دستگاه‌های مجهز به iOS و تنها در دستگاه‌های اندرویدی  مجهز به نسخه 5.0 و یا بالاتر کار می‌کند.

نظر شما درباره ویژگی جدید یوتیوب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

یه ویژگی خوب و کاربردی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید