حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باید منتظر رونمایی یک نوت بوک توسط شیائومی باشیم؟

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی، لپ‌تاپ

شایعاتی تازه از شیائومی؟ بله درست خواندید ظاهرا شیائومی قصد رونمایی یک نوت بوک را در روز 11 سپتامبر، همزمان با می میکس 2 دارد. با رونمایی از این نوت‌بوک، پرونده شیائومی در زمینه ساخت لپتاپ نیز سنگین خواهد شد و یک مورد دیگر به این پرونده اضافه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

درحال حاضر هیچگونه اطلاعات تکمیلی از این دستگاه وجود ندارد اما اطلاعات جزئی و کوچکی از این نوت‌بوک حاکی از وجود صفحه نمایش 15.6 اینچی آن در کنار پشتیبانی از شبکه 4G را نشان می‌دهد. این به این معنا است که شما می‌توانید بین دو اتصال وای‌فای و شبکه 4G تغییر وضعیت بدهید. از آنجایی که سایز صفحه نمایش این نوت‌بوک 15.6 اینچ اعلام شده اما اطلاعاتی از کیفیت تصویر آن گفته نشده است.

همچنین اطلاعات دیگری نشان از وجود تفاوت در مقدار حافظه رم و حافظه این دستگاه را نشان می‌دهد که باعث می‌شود مشتری در زمان خرید انتخاب‌های بیشتری را داشته باشد؛ گرچه این موضوع همچین غافلگیر کننده نیست و می‌توانستیم انتظار این مورد را داشته باشیم.

از آنجایی که مراسم شیائومی 11 سپتامبر می‌باشد باید انتظار انتشار اطلاعاتی از این نوت بوک را داشته باشیم و همچنین اطلاعات جدیدی را از می میکس 2 شاهد خواهیم بود.

نظر شما درباره می میکس 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

حیف که تو ایران فعالیت رسمی نداره

ahmad

همینمون مونده شیائومی نوت بوک بزنه

علی شیخ زاده

از چینیا هر کاری بر میاد. ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji