حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا باید منتظر نسخه اندروید وان موتورولا موتو ایکس 4 باشیم؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، موتورولا

موتورولا به تازگی از گوشی میان‌رده خود با نام موتو ایکس 4 رونمایی کرد که به یک دوربین دوگانه با کیفیت در کنار قابلیت‌های جذاب مجهز بود. اما ظاهرا موتورولا برنامه‌ای برای ارائه دوباره این گوشی اما این بار با اندروید وان دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ایوان بلس(Evan Blass)، فرد مشهود گزارشات درز کرده از تلفن‌های همراه این بار دوباره اطلاعاتی از موتو ایکس 4 را در توییتر خود منتشر کرده است که نشان از وجود نسخه اندروید وان این دستگاه می‌دهد. البته باید بگوییم که به احتمال زیاد این گوشی با نام موتو ایکس 4 خطاب نخواهد شد و نام دیگری خواهد داشت ولی تا زمان اطلاعات تکمیلی همان نسخه اندروید وان موتو ایکس 4 نام خواهد داشت. متاسفانه توییتی که از طرف بلس منتشر شده حاوی هیچگونه قیمت یا اطلاعاتی از این گوشی نبوده است

اندروید وان به تازگی و در تلفن دیگری از شرکت شیائومی با اسم شیائومی می وان 1 مشاهده شد و این گوشی نیز به صورت رسمی معرفی شد، گرچه از مشخصاتی همانند می 5 ایکس استفاده می‌کرد اما از اندروید خالص و بدون دستکاری برای آن استفاده شده بود. برای موتو ایکس 4 نیز نباید تفاوتی وجود داشته باشد و نسخه اندروید وان این گوشی همانند موتو ایکس 4 دارای مشخصات یکسانی باشد اما از سیستم عامل اندروید خالص و بدون دستکاری برای آن استفاده شده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji