حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت در بیلد جدید کورتنا برای اندروید تغییرات عمده‌ای را لحاظ کرده است

مایکروسافت در جدیدترین نسخه‌ی کورتنا برای اندروید با بیلد 2.9.4 از تغییرات و تکامل عمده‌ای صحبت کرده و همه‌ی کاربران را به استفاده از آن فراخوانده است. ویژگی‌های جدیدی که در این بروزرسانی در نظر گرفته شده، موجب بهبود عملکرد و از بین رفتن باگ‌ها در این برنامه شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مایکروسافت قصد دارد که با اضافه کردن این قابلیت‌ها کاربر را به استفاده روزانه از کورتنا ترغیب کند که در صورت تحقق می‌تواند قدم بزرگی را برای محبوبیت این دستیار صوتی در اندروید بردارد. با این آپدیت از این پس کاربران قادر خواهند بود لیستی را برای خود بسازند و هرگاه هم که خواستند به تصحیحش بپردازند.

مایکروسافت کورتنا

سپس کورتنا به کاربر از روی این لیست کارهایش را یادآوری خواهد کرد و هر روز این لیست را به او نشان می‌دهد، این دستیار صوتی همینطور به بیان آخرین اخبار هم در کنار دیگر وظایف می‌پردازد. بطور کلی می‌توان گفت که تعامل کورتنا با کاربر آسان‌تر و هوشمندانه‌تر شده است تا او بتواند راحت‌تر درخواست کند و سریع‌تر هم پاسخ را دریافت کند.

این تغییرات به خوبی نشانگر تلاش زیاد مایکروسافت برای موفقیت هر چه بیشتر دستیار صوتی‌اش در اندروید است تا بتواند به خوبی با دیگر دستیارهای صوتی مانند گوگل ناو به رقابت بپردازد و سهم خود را افزایش دهد. با توافق صورت گرفته بین این شرکت و آمازون، کاربران کورتنا در اندروید، ویندوز و iOS می‌توانند هر زمان که بخواهند الکسا (دستیار صوتی آمازون) را هم در اختیار داشته باشند و از آن بهره ببرند و عکس این قابلیت برای استفاده کنندگان از الکسا هم وجود دارد.

آمازون الکسا

نظر شما چیست؟ تلاش‌های مایکروسافت برای محبوبیت کورتنا به ثمر خواهد نشست و یا اینکه کاربران اندروید همچنان به گوگل ناو وفادار خواهند ماند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی