حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موبایل شیائومی می نوت 3 منتشر‌شد: پردازنده اسنپدراگون 660 و 6گیگابایت رم

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ترنجی، شیائومی

همانطور که می‌دانید امروز با توجه به تیزرهای رسمی منتشر شده از موبایل شیائومی می نوت 3 این موبایل همانند سال گذشته در کنار شیائومی می میکس 2 در تاریخ 11 سپتامبر معرفی خواهد‌ شد. با اینکه تنها چندروز تا معرفی این موبایل باقی مانده است اما اکنون اطلاعات جدیدی از مشخصات این موبایل منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به تیزررسمی منتشر شده از سوی شیائومی این موبایل دارای دوربینی دوگانه همانند می 6 خواهد‌بود. باتوجه به اطلاعات افشا‌شده می نوت 3 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است که نسبت به می نوت 2 که دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است، کوچک تر است. لازم به ذکر است هیچ اشاره ای به وجود انحنا یا صفحه خمیده نشده است.

از آنجایی که اسنپدراگون 836 در کار نیست همه انتظار داشتند که این موبایل پرچمدار با اسنپدراگون 835 معرفی شود اما اگر شایعات پخش شده صحیح باشند متاسفانه باید بگوییم این موبایل از پردازنده اسنپدراگون 660 به همراه 6 گیگابایت رم استفاده خواهد‌کرد.

شیائومی می نوت ۳ در نسخه‌ های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هم موجود خواهد شد و این نکته هم قابل ذکر هست که تاکنون هیچ حرفی از وجود شیار کارت حافظه در این گوشی به میان نیامده است. شیائومی اگر چه تصمیم بر کوچک تر کردن صفحه نمایش کرده اما از آن طرف هم حافظه باتری به ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش یافته است که مراحل شارژ شدن آن توسط شارژ سریع نسخه ۴.۰ کوآلکام تسهیل می‌یابد.

این گوشی هوشمند قرار است با دو دوربین در عقب عرضه شود. تمامی مراحل پردازش این گوشی همانند می۶ می‌باشد. پس شما از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی عریض به علاوه قابلیت Telephoto بهره می‌برید. دوربین جلو هم قرار است که ۱۶ مگاپیکسل شود.

می نوت۳ به بدنه‌ای شیشه‌ای و فریمی آلومینیومی مجهز می‌شود. به علاوه این گوشی دارای ویژگی منحصربه‌فرد “باز کردن اسمارت‌فون با استفاده از چهره صاحب موبایل و به وسیله ی سنسور RGB” می‌باشد. به این طریق که این سنسور با پردازش الگوهای چهره صاحب گوشی هوشمند، آن را در کسری از ثانیه آنلاک می‌کند. گفته شده‌ است که می نوت۳ دارای NFC می‌باشد.هنوز هیچ جزئیاتی از قیمت این گوشی در دسترس نیست اما امیدواریم قابلیت استفاده از LTE به رام گلوبال این گوشی همانند گوشی می نوت۲  افزوده شود.

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی موبایل می نوت 3 را با پردازنده اسنپدراگون 660 عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

Mi note از سری پرچمدارای شیائومی هست. ای کاش با ۸۳۵ معرفی کنه. چون سری ردمی نوت میان رده هست. کاش فقط در حد شایعه باشه

abolfazlbt

به نظرم وجود همچین گوشی با وجود mi mix 2 بیمعنیه حالا باز اگه یه گوشی میانرده با طراحی بدون حاشیه بود بهتر بود تا یه گوشیه اج البته باتوجه به مشخصات میانرده س واز اونجایی که حسگر اثر انشگتی پشت تعبیه نشده پس روی دکمه هم هستش که به این معنیه که حاشیه داره و احتمال زیاد اج.
و من همچنان منتظر یه میانرده بدون حاشیه از شیائومی هستم.

به هر حال مبارک خریداراش

eftekharifar

عجیبه! Mi Note 2 با اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت رم عرضه شده بود! حالا نسل جدیدترش با سخت افزار ضعیفتر و میان رده؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم