حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: سامسونگ درحال کار به روی اندروید اوریو (Oreo) برای بروزرسانی گلکسی اس 8 می‌باشد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار، ترنجی، سامسونگ، شایعات

به گفته‌ی منابع صنعتی در روز جمعه، کمپانی سامسونگ الکترونیک، هم‌اکنون در حال کار به روی اندروید اوریو (OreO) برای بروزرسانی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به ترتیب، شماره ساخت‌های G955FXXU1BQI1 و G950FXXU1BQI1 می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سازنده‌ی اصلی تجهیزات سامسونگ در کره‌ی جنوبی (OEM)، هنوز بروزرسانی از اندروید نوقا به اوریو را برای دستگاه‌های پرچمدار کمپانی سامسونگ ارائه نکرده است و حتی بسیاری از گوشی‌های میان‌رده‌‌ی این کمپانی نیز هنوز از اندروید مارشمالو به نوقا بروزرسانی نشده‌اند! اما اکنون براساس شایعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد تمامی این بروزرسانی‌ها را برای گوشی‌های خود، دراوایل ماه آگوست انتشار دهد.

در حال حاضر، این موضوع مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این شرکت قصد دارد بروزرسانی مربوط به اندروید 8 را برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر نماید، اما با اطلاعات جدید رسیده در این خصوص، مشخص است که این موضوع جدی بوده و این شرکت قصد انجام چنین کاری را دارد؛ به این معنی که می‌توانیم امیدوار باشیم، در آینده نیز این غول فناوری کار به روی اندروید اوریو برای گوشی‌ گلکسی نوت 8 را نیز آغاز خواهد کرد و این بروزرسانی را برای این گوشی نیز انتشار خواهد داد.

کمپانی سامسونگ براساس سنت قدیمی‌اش، همیشه بروزرسانی‌های سیستم عامل گوشی‌های هوشمند خود را اولویت‌بندی می‌کند و در ابتدا نیز پشتیبانی خود را برای گوشی‌های پرچمدار یا بهتر است بگوییم برای جدیدترین گوشی‌های خود آغاز می‌نماید. فبلت جدید این کمپانی که جمعه‌ی هفته‌ی آینده رسما منتشر خواهد شد، اولین گوشی‌ای است که به اندروید 8 بروزرسانی می‌شود و بر اساس اولویت‌بندی سامسونگ، گوشی‌های دیگر این شرکت نیز هرچه سریع تر بروزرسانی خواهند شد.

به همین ترتیب، شرکت سامسونگ در گذشته سابقه‌ی سازماندهی برنامه‌های آزمایشی براساس نوع سیستم عامل‌های آینده‌ی خود را داشته و برای نمونه سال گذشته نیز همین کار را برای اندروید 7 نوقا در بروزرسانی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 ادج انجام داد و از برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان خود خواست که برنامه‌های این دستگاه‌های هوشمند را براساس سیستم عامل‌شان پیشنهاد نمایند.

اما با توجه به وضعیت فعلی این شرکت، بعید است که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تا اواخر سال 2017شروع به دریافت بروزرسانی نسخه‌ی تکمیل شده‌‌ی اندروید 8 نمایند، درحالی که گوشی‌های قدیمی تر (پریمیوم) نیز تا قبل از زمستان امسال نیز این بروزرسانی سیستم‌عامل جدید را دریافت نمی‌کنند و احتمالا برای اوایل بهار سال آینده عملی شود.

اولین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که احتمال می‌رود از همان ابتدا با اندروید 8 فعالیت خودرا آغاز کنند، قطعا گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهند بود که برخی از کارمندان داخلی این شرکت (اینسایدرهای سامسونگ) اعلام کرده‌اند ممکن است در ماه ژانویه عرضه شوند.

همانطور که همیشه گفتیم، اندروید اوریو (Oreo) به طور رسمی برای گوشی‌های سامسونگ و تبلت‌های این کمپانی ساخته شده است و به شدت توسط مجموعه‌ی نرم افزارهای اختصاصی در آینده احاطه خواهند شد.

 

به نظر شما چقدر ممکن است این شایعه صحت داشته باشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خدا کنه سریعتر تمومش کنه و رو بهینه سازی و مصرف باتری خوب کار کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h