حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود کنید: نرم افزار پردازش تصویر سه بعدی (3D Creator) سونی

سونی در کنفرانس خود در ایفا 2017 (ifa 2017) از اسمارت‌فون های جدید خود یعنی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت، اکسپریا ایکس اِی 1 پلاس و پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا ایکس زد 1 رونمایی کرد که همراه آن از نرم‌افزار جدیدی با نام 3D Creator یا پردازش تصویر سه‌بعدی نیز پرده برداشت که قابلیت‌های جالبی را به همراه دارد. حال این نرم‌افزار برای دیگر اسمارت‌فون ها پورت شده است و ما آن را برای دانلود و استفاده شما آماده کرده ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به توضیحات تکمیلی درباره آن بپردازیم.

بسیاری از ما هنگام معرفی پرچمدار جدید سونی و نرم‌افزار پردازش تصویر سه‌بعدی که همراه با آن عرضه شد هیجان زده شدیم (و یا نشدیم!) و حالا توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار را با ایجاد تغییراتی برای دیگر گوشی‌ها با اندروید بالاتر از 6 مارشمالو پورت کرده‌اند و شما می‌توانید آن را از لینک انتهای صفحه دانلود کرده و از استفاده از آن لذت ببرید.

البته قابل به ذکر است که با توجه به تست‌های وب‌سایت ترنجی این اپ فعلا با اسمارت‌فون های دیگر شرکت‌ها سازگاری ندارد ولی روی تلفن‌های هوشمند سونی با اندروید 6 و یا بالاتر مانند اکسپریا ایکس زد پریمیوم و حتی پرچمداران سری زد مانند اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 3 پلاس نیز سازگاری دارد و از آن ها پشتیبانی کامل به عمل می‌آورد.

اما توصیه می‌شود در صورتی که اسمارت‌فونی با اندروید 6 و یا بالاتر دارید (از هر شرکتی) این اپ را دانلود کرده و امتحان کنید زیرا چیزی قطعی نیست و احتمال کار کردن آن در دستگاه شما نیز وجود دارد. البته مطمئنا در آینده نسخه‌های فراگیرتر از این نرم‌افزار نیز منتشر خواهند شد تا کاربران اسمارت‌فون های دیگر شرکت‌ها نیز بتوانند بدون دردسر از امکانات این اپ مانند اسکن و ایجاد فایل برای چاپ سه‌بعدی بهره‌مند شوند.

دانلود کنید: نرم‌افزار پردازش تصویر سه‌بعدی (3D Creator) سونی

البته ما نیز از حجم حدودا 125 مگابایتی این نرم‌افزار متعحب شدیم چون به نظر نمی‌رسد قرار دادن ویدیوهای آموزشی نرم‌افزار و دیگر چیزهای غیر ضروری در خود اپ ارزش بالا بردن حجم تا این حد را داشته باشد زیرا هم باعث سنگین و کند شدن رابط کاربری و پردازش نرم‌افزار می‌شود و هم انتقال و اشتراک آن را مشکل‌تر می کند.

نظر شما در رابطه با این نرم‌افزار چیست ؟ آیا برای شما کاربردی و موثر واقع شده است و از همه مهم‌تر اصلا روی دستکاه شما اجرا شده است؟ شما نیز در صورت تست این نرم‌افزار تجربه خود را در مورد کار کردن و یا نکردن آن بر روی گوشی خود و استفاده از آن با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Daryaben

ایییییول. رو گوشی من نصب نشد. هورااااا
Lg g5

Mortazavi

چیز واقعاً جالبیه ولی اوج هیجانش اونجاست که با یه پرینتر سه بعدی پرینتش کنیم که تو ایران نیست

Peiman

متاسفانه گوشیم سوخته تا امتحانش کنم.

ahmad

مگه گوشیت سونی هست؟

Peiman

اون پسوند z3بعد از اسمم ندیدی مگه؟؟؟؟ متاسفانه سوخت?
حالا موندم این شیش ماهو با چی بگذرونم

Saeed Mohammadipouya

زهی خیال باطل بر دروغگو لعنت

Mortazavi

دانلود نمیشه ?

MJGol

دانلود شد
کار میکنه 🙂
TNX

علی شیخ زاده

پرچمدار جدید سونی فقط تو همین قابلیت با نسخه قبلی تفاوت داشت که اینم واسه همه گوشی ها پورت شد ????

MJGol

????
????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.