حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) همراه با اطلاعات جدید منتشر شد

بعد از معرفی شدن محصولات شرکت‌های دیگر این بار شرکت هواوی در حال آماده سازی فبلت پرچمدار جدید خود یعنی Mate 10 Pro است، شایعات حاکی از حاشیه بسیار کم در اطراف صفحه نمایش این دستگاه هستند و گفته شده این فبلت قرار است مارا شگفت زده کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصویر جدید منتشر شده از هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) شایعات اخیر را تایید می‌کند. حاشیه اطراف صفحه نمایش بسیار کم است و نکته دیگر رنگ این دستگاه است که احتمال این را می‌دهد این فبلت در رنگ بنفش هم عرضه شود.

طبق گفته شرکت هواوی، فبلت‌های Mate 10 و احتمالا Mate 10 Pro را در 16 اکتبر (24 مهر) معرفی خواهد کرد. هردو آن‌ها به تازگی بر سر زبان‌ها آمده‌اند و اگر شایعات درست باشد Mate 10 دارای حاشیه کم و حسگر اثرانگشت در جلو خواهد بود و مدل پرو هم تقریبا شبیه به همین مدل است و هردو آن‌ها با صفحه نمایش 5.9 یا 6 اینچی با نسبت 16:9 یا 18:9 خواهند بود ولی در تصویر جدید به نظر همان 16:9 است. همچنین هردو گوشی با پردازنده کایرین 970 که اخیرا در نمایشگاه IFA 2017 در برلین معرفی شده بود عرضه می‌شود که در کنار این پردازنده یک تراشه اختصاصی برای هوش مصنوعی هم قرار گرفته است.

انتظار می‌رود مدل استانداد دارای یک طراحی کاملا فلزی باشد و می‌توان همین بدنه را برای نسخه پرو هم در نظر گرفت ولی برخی شایعات هم به نسخه شیشه‌ای با فریم فلزی اشاره دارند. مدل پرو دارای حسگر اثرانگشت در عقب است و هردو آن‌ها با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شوند. به احتمال زیاد هر دو فبلت با اندروید اولیه اوریو با Emotion UI 6.0 عرضه خواهند شد ولی هنوز به نظر نمی‌رسد شرکت هواوی نسخه جدید اندروید را برای گوشی‌هایش آماده کرده باشد.

انتظارات شما از فبلت‌های قدرتمند شرکت هواوی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یه جورایی شبیه نوت۷ هست

mTAAHAAm

قویه

علی شیخ زاده

این اطلاعات تا حالا چند بار فاش شدن که

Peiman

من هرچی دقت میکنم شباهت این رنگو با بنفش متوجه نمیشم بیشتر بهش میخوره قرمز باشه.

Mortazavi

قرار بود بدون حاشیه باشه ولی اینکه مثل بقیه کم حاشیست.
فقط شیائومی تونسته طراحی بدون حاشیه واقعی رو انجام بده.

علی شیخ زاده

یعنی مدل معمولی و پرو شبیه هم هستن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور