حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ویدیویی شیائومی می میکس 2 قبل از 11 سپتامبر منتشر شده است

کمپانی‌های اپل و گوگل به زودی یکی از بزرگترین رویدادهای معرفی را در پاییز امسال به نمایش خواهند گذاشت، همانطور که برای معرفی گوشی‌های پرچمدار خود سنگ تمام گذاشتند. در رده‌ی دوم، کمپانی شیائومی نیز یک برنامه‌ی معرفی گوشی هوشمند در روز 11 سپتامبر برگزار خواهد کرد؛ یعنی درست یک روز قبل از معرفی رسمی کمپانی اپل. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قرار است می میکس 2 هفته‌ی آینده در چین رونمایی و معرفی شود. بعید است که این گوشی پرچمدار جدید شیائومی از طریق وبسایت‌های رسمی سراسر دنیا فروخته شود، فقط ممکن است در چند کشور دنیا، به طور محدود عرضه گردد؛ اما برخی از خرده فروشان چینی اعلام کرده‌اند که احتمالا بتوانند می میکس 2 را در سطح بین‌المللی عرضه نمایند.

به نظر می رسد که هم اکنون شیائومی اولین تیزر ویدیویی این گوشی را قبل از معرفی رسمی آن منتشر کرده است. هرچند که با این تیزر چیز خاصی درمورد این فبلت هوشمند متوجه نمی شویم، اما  می‌دانیم که زمان معرفی آن 11 سپتامبر یعنی همین هفته‌ی آینده می باشد.

 

قبلا تایید شده بود که شیائومی می میکس 2 دارای پردازنده‌ی جدید کوالکام، اسنپدراگون 835، برخلاف سری‌های قبلی گوشی‌های هوشمند میان رده‌ی این کمپانی می‌باشد. از دیگر ویژگی های این فبلت ممکن است دارای یک دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در پنل جلویی خود به روی یک صفحه نمایش 6 اینچی باشد.

همچنین شایعه شده است که این گوشی هوشمند در دونسخه عرضه خواهد شد، یک نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی رم خارجی 128 گیگابایت و یا رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی رم خارجی 128گیگابایتی؛ متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هنوز دردسترس نمی‌باشد.

[aparat id=”FJTjN”]

به نظر شما دلیل این انتشار تیزر ویدیویی قبل از زمان معرفی گوشی چه می‌باشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

شیائومی رو این گوشی خیلی مانور میده حس میکنم اونجوری که به نظر میاد نباشه الان حاشیه کم مد شده باید یه قابلیت جدید داشته باشه تا ارزش داشته باشه

علی شیخ زاده

به نظرم بد موقعی انتخاب کرده واسه معرفی چون در هیاهوی معرفی ایفون 8 گم میشه

Mortazavi

زیباترین اسمارتفون 2017

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h