حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی جدید اچ‌تی‌سی U11 امکان اضافه کردن برنامه‌های دلخواه را به اج سنس می‌دهد

اچ‌تی‌سی به‌تازگی بروزرسانی جدیدی را برای پرچمدار خود، U11 منتشر کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد برنامه‌های دلخواه خود را به لیست برنامه‌های اج سنس اضافه کند، بی‌شک این ویژگی موجب استفاده‌ی بیشتر کاربران از اج سنس می‌شود و خبر خوشی برای دارندگان این گوشی هوشمند است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

البته این بروزرسانی هنوز در مرحله بتا قرار دارد و در آینده قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه خواهد شد؛ تاکنون با استفاده از اج سنس در گوشی U11 تنها می‌شد برنامه‌های دوربین و چراغ قوه را باز کرد و یا اینکه از صفحه عکس گرفت. حالا کاربران با استفاده از بروزرسانی جدید می‌توانند برنامه‌های دلخواه خود را اضافه کنند.

باتوجه به بتا بودن این آپدیت، ممکن است در بروزرسانی‌های بعدی ویژگی‌های جدیدتر و بهتری هم به اج سنس اضافه شود. برای مثال با استفاده از این ویژگی در برنامه گوگل فوتو و گوگل مپ می‌توانید روی عکس‌ها و نقشه‌ها زوم کنید. بطور خلاصه این بروزرسانی موجب استفاده‌ی بیشتر کاربر از اج سنس و هوشمندتر شدن این قابلیت می‌گردد.

اچ‌تی‌سی برخی ویژگی‌های پیش فرض را جهت سهولت کار در نظر گرفته است اما بهتر است که کاربر شخصا و به صورت دستی برنامه‌های خودش را اضافه کند. بعد از اینکه یک برنامه را به این لیست اضافه کنید، اج سنس آن برنامه را باز کرده و از کاربر می‌خواهد تا قابلیت مورد نظر خود را مشخص کند و در نهایت بایستی تعیین کنید که با یک یا دو بار ضربه این ویژگی فعال شود.

اج سنس در اچ‌تی‌سی U11

نظر شما چیست؟ اضافه کردن این ویژگی چه تاثیری در تعامل کاربر با اج سنس خواهد داشت؟ با این قابلیت علاقه‌ای به خرید U11 دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خیلی خوبه
امیدوارم اچ تی سی بمونه

Peiman

به نظر من این اج سنس انچنان کاربردی نیست.

Mortazavi

یو11 واقعاً عالیه و htc رو به روزای خوب بر میگردونه و جالب هیچکس به حاشیش گیر نمیده، نه به این نه به نوکیا8 نه به می6 ولی Xz1 با وجود سنسور دوربین و سلفی خیلی بزرگ و اسپیکر استریو باز هم خوراک گیر دادن به حاشیست که البته منم دوست دارم کمتر بشه ولی نه در حد اس8

ahmad

حاشیه های اس۸ خیلی عالیه نسبت به اس۷ دردسرهای کمی داره قول میدم بهت استفاده کنی خوشت بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی