حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده‌ای که با گوگل پیکسل 2 همراه خواهد بود، شما را سورپرایز نخواهد کرد!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل، مطالب ترنجی

با ترنجی همراه باشید تا ببینیم واقعا چه خبر است؟ اسنپ‌دراگونِ بهتر از اسنپ‌های مورد استفاده بر اس 8 یا وان‌پلاس 5، در گوگل پیکسل 2 استفاده نمی‌شود! در ادامه با هم می‌خوانیم…

در آخرین اخبار مشاهده شده که پیکسل 2، با اسنپ‌دراگون 836 عرضه نمی‌شود! البته آخرین اخباری که همگی شایعه هستند… دقیقا مانند موقعی که ما از حضور اسنپ‌دراگون 821 با خبر شده بودیم، اما اکنون می‌فهمیم نسخه بهینه‌تر و در اصل مناسب‌تر اسنپ 835، یعنی اسنپ‌دراگون 836، اصلا برای گوگل پیکسل 2 عرضه نمی‌شود و این خبر ناامیدکننده‌ای است. به گزارش Android Police، توسعه‌دهندگان XDA، به‌واضحی اعلام کرده‌اند که شایعه استفاده از چیپ 836 کوالکام، کاملا رد شده‌است و دروغی بیش نیست و نسخه مورد استفاده هم، همان SD 835 است.


همانطور که همه گیک‌ها می‌دانند، یک پردازنده جدید تنها باعث افزایش سرعت در یک تلفن نمی‌شود، و بلکه تنها با تفاوت‌های ریزی مثل کوچک‌تر شدن (همانطور که اندازه SD 835 از SDهای قبلی کوچک‌تر بود)، باعث می‌شوند تا باتری‌های بزرگ‌تری در تلفن جای گیرند، یا دوربین‌ها با تجهییزات بهتری جای‌گذاری شوند و عملکرد مشابه‌تر و قوی‌تری مانند یک دوربین DSLR داشته باشند. این چیپست‌ها هستند که باعث فراهم شدن امکانات و قابلیت‌هایی مثل سنسور عنبیه چشم / چهره می‌شوند. یا حتی باعث سرعت بالاتر دیتا روی LTE!

Google Pixle 2 - Toranji.ir - Google - گوگل پیکسل 2 - گوگل - ترنجی

مشخصات کامل‌تر

بنابراین این بهترین پردازنده‌ها هستند که مزیت‌ها را بین تلفن‌ها مشخص می‌کنند و قطعا اهمیت بالایی برای یک تلفن پرچمدار از یک برند معروف و جهانی دارد. براساس شایعه‌ای بی‌اساس و در اصل بی‌منبع، فهمیده‌ایم که احتمالا گوگل پیکسل 2 برای پنجمین روز ماه اکتبر معرفی می‌شود. و صد البته، در دو سایز مختلف با این تلفن روبرو هستیم، دقیقا مانند چیزی که در سال گذشته دیدیم. تلفنی در دو سایز، با فریم فشرده‌تر و قوی‌تر، و با ضخامت کمتر، به همراه اندروید Oreo.

نظر شما درباره این تلفن چیست؟ با این پردازنده، احتمالا باید شاهد امکانات نرم‌افزاری بهتر باشیم تا سخت‌افزار قوی‌تر نسبت به رقبا! آیا این تلفن فرق چندانی با دستگاه‌هایی مثل گلکسی نوت، یا آی‌فون 8 با مدل‌های مختلفش، یا ال‌جی وی 30 دارد؟ ترنجی منتظر گفته‌های شماست.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر من اگر 836 هم بود بازم سورپرايز نمیشدیم آنچنان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرداد چراغی
کدنویس وب، توسعه‌دهنده اندروید، سرپرست تیم The Future، سرپرست تیم Best Team، سرپرست تیم طنزنامه، نویسنده وب با 3 سال‌ونیم تجربه کار حرفه‌ای، عضویت در تیم‌های مختلف از سال 90، 3 سال‌ونیم کاربر ترنجی، 6 سال کاربر دنیای‌بازی، و از حامیان جناب علی‌اصغر هنرمند. بهترین سال‌های تجربه تکنولوژی، با وب‌سایت نارنجی. ایمیل: mehrchh@yahoo.com آی‌دی تلگرام: Professional_Writer