حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاناسونیک به طور رسمی از گوشی هوشمند ارزان قیمت P9 رونمایی کرد

کمپانی ژاپنی پاناسونیک از گوشی هوشمند جدید پایین رده‌ی خود با نام P9 در هند پرده برداشت. این دستگاه در حال حاضر با قیمت 98 دلاری خود، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در رنج قیمتی زیر 100 دلار محسوب شده و علاقه‌مندان می‌توانند از هم اکنون آن را تهیه نمایند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این گوشی هوشمند که در سطح ابتدایی این صنعت تلقی می‌شود، به ویژگی‌های منحصر به فردی مجهز نشده و نمی‌تواند شما را شگفت زده کند. با این حال پاناسونیک P9 به صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 مجهز شده است و Asahi Dragonglass وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می‌توان به قلب تپنده 4 هسته‌ای مدیاتک MT6737M با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره کرد. همچنین P9 برای دوربین اصلی از سنسوری 8 مگاپیکسلی با فلاش LED و برای دوربین سلفی از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره برده است که کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که این دستگاه به طور پیشفرض اندروید 7.0 نوقا را اجرا کرده و به باتری با ظرفیت 2210 میلی‌آمپری نیز مجهز شده است تا از این بابت کمبودی را احساس نکنید.

شما گوشی جدید و ابتدایی این شرکت ژاپنی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا پاناسونیک P9 می‌تواند از قیمت، به عنوان برگ برنده‌ای در مقابل کمپانی‌های چینی رقیب، بهره‌ گیرد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

نخیر نمی تواند، توی گوشی های چینی گزینه های خیلی بهتری هست با این قیمت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا