حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوره‌ی ارتقای رایگان ویندوز 10 اس تا 31 مارس 2018 افزایش یافت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Windows، اخبار، مایکروسافت

امروز کمپانی مایکروسافت اعلام کرد، اولین لپ‌تاپ با ویندوز 10 اس به نام سرفیس (Surface)، هم اکنون به طور رسمی در سراسر جهان عرضه شده است و قابل دسترس تمامی کاربران قرار دارد. این لپ‌تاپ در ماه ژوئن سال جاری معرفی شد و به گفته‌ی مایکروسافت، این نسخه، بزرگترین نسخه‌ی لپ‌تاپ‌های سری سرفیس در طول دوره‌ی تولید این سری از خانواده‌ی لپ‌تاپ‌هایش بوده که در حال‌حاضر تمامی طرفداران خانواده‌ی سرفیس می‌توانند آن را خریداری نمایند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت، امروز این خبر را تایید کرد که دوره‌ی ارتقای رایگان ویندوز 10 اس افزایش یافته است و همه‌ی لپ‌تاپ‌های سری سرفیس نیز به طور پیش فرض دارای این نسخه از ویندوز می باشند. این نسخه از ویندوز، کم حجم‌ترین و سبک‌ترین نسخه از سیستم عامل ویندوز به روی لپ‌تاپ بوده که در اوایل امسال توسط مایکروسافت معرفی شد.

نصب یک سری از برنامه‌‌ها به روی این ویندوز از طریق ویندوز استور (Windows Store) ممکن نبود و کسانی که می‌خواستند از این قابلیت در سیستم عامل خود استفاده نمایند باید نسخه‌ی ویندوز 10 خودرا به نسخه‌ی بالاتری ارتقا می‌دادند. اکنون کمپانی مایکروسافت به تمامی کاربران ویندوز 10 اس قول داده است که بتوانند سیستم عامل خودرا به 10 پرو ارتقا دهند و همانطور که مستحضر هستید قبلا در خبرها گفته بودیم که این امکان ارتقای رایگان به ویندوز 10 پرو تنها تا پایان سال جاری ممکن خواهد بود ولی امروز این شرایط تغییر کرد و مایکروسافت به تمامی کاربران ویندوز 10 اس این دسترسی را داده است که بتوانند ویندوز خودرا تا 31 مارس 2018 به 10 پرو ارتقا دهند.

همچنین این شرکت اعلام کرد: ” امیدواریم که توانسته باشیم تمامی کاربران را از طریق این هدیه، به عنوان هدیه‌ی پایان تعطیلات تابستانی، خوشحال کرده باشیم”.

 

آیا تاکنون از این نسخه از ویندوز کمپانی مایکروسافت استفاده کرده‌اید؟ تجربیات خودرا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

تو ایران همیشه رایگان هست
وطنم ای شکوه پابرجا??

mTAAHAAm

نسخه سبکتر وین10 هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h