حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل سامسونگ گلکسی C8 همراه با دوربین دوگانه به صورت رسمی در چین معرفی شد

چندی پیش سامسونگ موبایل گلکسی C8 را به صورت رسمی در کشور چین معرفی کرد. باید بگوییم در حال حاضر این موبایل فقط مخصوص به بازار چین خواهد‌بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.این موبایل دارای یک دوربین اصلی دوگانه است که یکی از آنها برای عکس گرفتن ودیگری برای فوکوس روی سوژه مورد نظربه کار می‌رود. مشخصات دوربین این دستگاه به این صورت است که یک دوربین دوگانه در پشت است که کیفیت یکی از آنها 13مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1/7 و دیگری 5 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 1/9 و دوربین سلفی این موبایل نیز کیفیتی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1/9 به همراه یک فلش LED است.

گلکسی C8 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 1920 در 1080 است (Full HD) . همچنین قدرت این موبایل از یک پردازنده مدیاتک هلیو P20 تامین می‌شود. شما می‌توانید دو مدل با حافظه داخلی 32 گیگابایت و 64 گیگابایت را خریداری کنید. نسخه 32 گیگابایتی دارای 3گیگابایت حافظه رم و نسخه 64 گیگابایتی دارای 4گیگابایت حافظه رم است. هم چنین این موبایل دارای اندروید 7.1.1 با اخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس است. این موبایل دارای دستیار صوتی بیکسبی و صفحه نمایش همیشه روشن که در پرچمدار های کنونی سامسونگ وجود دارد نیز‌ می‌باشد.

این موبایل دارای یک باتری 3000 میلی آمپری و مجهز به حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره ( حسگر عنبیه خیر) است. شما می توانید این موبایل را در رنگ های مشکی ، طلایی و صورتی خریداری کنید ولی زمان عرضه و قیمت آن هنوز از سوی سامسونگ مشخص نشده است. ولی احتمال می رود این موبایل قیمت معادل 305 دلار داشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا این موبایل با توجه به دوربین دوگانه قیمت معقولی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من سری c سامسونگ تجربه نکردم ( چون مخصوص بازار چینه) اما اونطور ک از یکی پرسیدم تعریفی نداره

Peiman

آیکون هاش شبیه آیکون های شیائومی،

mohammad.sza

اينو ميبينم ياد گوشي هاي ميزو ميفتم شبيه اوناست??

علی شیخ زاده

سری c مثل بقیه گوشی های سامسونگ نیست از نظر کیفیت

Mortazavi

یه سنسور مخصوص فوکوس یعنی چی؟
یعنی مثل دوگانه ام8 فقط برای تغییر فوکوس بعد عکاسی هست؟

mTAAHAAm

مخصوص چینه ولی ایران هم وارد می شه

علی شیخ زاده

تو ایران همه چیز وارد میشه

ahmad

اصلیترین ویژگی سری سی نازک بودنشونه

Pouya

سری c به میان رده های دیگه سامی مثل a که نمیرسه قطعا ولی خیلییییی خوشگلتره البته این نه پشت a 2017 از این بهتره ولی بقیه سری های c مثل c5.c7 به نظرم خوشگلترین میانرده سامی اند من کلا عاشق فلزم فلزو بیشتر از شیشه دوس دارم دلیلمم حس بهتریه که موقع کار با گوشی به ادم میده و مقاومت بیشترش نسبت به شیشه در برابر افتادن از دسته شیشه درسته به خاطر حالت انعکاس نوری که داره قشنگتره ولی وقتی با لکه انگشت و .. زشت میشه به چه دردی میخوره کلا دست خودم باشه دلم میخواد پرچمداراشم فلزی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم