حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام در حال آزمایش اشتراک گذاری استوری‌ها به طور مستقیم بر روی فیسبوک است

اینستاگرام  آزمایش بر روی ویژگی جدیدی بر روی سرویس خود را شروع کرده است که به شما اجازه اشتراک گذاری استوری مستقیما بر روی برنامه فیسبوک را می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این موضوع احتمالا بدلیل کمک به افزایش  فعالیت با استفاده از استوری در فیسبوک است. که به این معنی است که مصرف کنندگان اینستاگرام به زودی قادر به مخلوط کردن متحوای خود بین اینستاگرام و برنامه فیسبوک می‌شوند، با در نظر داشتن این موضوع که این ویژگی در حال آزمایش است زمان دقیقی برای عرضه آن مشخص نیست

ایده‌ی اشتراک گذاری استوری‌ها در فیسبوک به عنوان نقشه‌ایی از سوی غول شبکه‌های اجتماعی، فیسبوک، برای افزایش علاقه‌مند به استوری در فیسبوک است. این کمپانی از ماه ژوئن در حال تست استوری بر روی نرم‌افزار موبایل خود است که به مصرف کنندگان اجازه اضافه کردن فیلترها و استیکرها به تصاویر و ویدیوها را می‌دهد. حتی پس از اضافه کردن استوری‌ها به فیسبوک عملکرد آن‌ها جداگانه باقی می‌ماند.  انتظار می‌رود که استوری‌ها به کمک فیسبوک که از زمان عرضه کشش بالایی نداشته بیایند.

برای کمک بیشتر به استوری‌ها در فیسبوک، این غول شبکه‌های اجتماعی ماه گذشته ویژگی استوری را در نسخه دسکتاپ نیز آزمایش کرد، اگرچه زمان عرضه نهایی آن برای نسخه دسکتاپ نامعین است. در نسخه دسکتاپ قسمت استوری‌ها در سمت راست صفحه قرار می‌گیرند. اینستاگرام اولین شبکه‌ی اجتماعی بود که استوری‌ها را استفاده کرد، و یا حداقل از اکوسیستم فیسبوک این طور است، همانطور که اسنپ چت برای مدت‌ها ویژگی مشابه بری مدت‌ها قبل از اینستاگرام داشته است. از زمانی که اینستاگرام این ویژگی را در آگوست سال گذشته معرفی کرده است محبوبیت آن از اسنپ چت بالاتر رفته است. اما این موضوع که آیا ترکیب این محتوا بین فیسبوک و اینستاگرام نیز موفق خواهد بود و یا خیر مشخص نیست.

نظر شما در رابطه با این ویژگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خیلی خوب و کاربردی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید