حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدیدی از می میکس 2 با تمرکز بر صفحه نمایش 6.2 اینچی منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، شیائومی، کانسپت

شیائومی می میکس 2 نمایشگری 6.2 اینچی خواهد داشت! بنابر تصویر تازه‌ای که از این گوشی منتشر شده؛ مقایسه‌ای سطحی از ابعاد این گوشی نسبت به می میکس انجام گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر گزارشات منتشر شده، به احتمال زیاد نسبت صفحه به بدنه می میکس 2، 93 درصد خواهد بود که واقعا رقم سرسام آور و عالی به حساب می‌آید. با اینکه ابعاد می میکس 2 خیلی کوچیکتر از می میکس است اما به دلیل وجود حاشیه کمتر در قسمت پایینی پنل جلویی دستگاه، تنها 0.2 اینچ کوچکتر از می میکس است.

برخلاف می میکس که با صفحه نمایشی 17:9 اینچی وارد بازار شد، نسخه دوم این دستگاه با صفحه نمایشی 18:9 قرار است وارد بازار شود. کلید‌های پاور و کم/زیاد کردن صدا هنوز همان جای قبلی خود هستند و تغییری در محل آنها مشاهده نمی‌شود. همچنین کم شدن حاشیه به شدت در این تصویر به چشم می‌خورد.

برای یادآوری باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی در 11 سپتامبر به صورت رسمی با پردازنده اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی خواهد شد. البته نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم نیز به احتمال زیاد وجود خواهد داشت. باتری نیز یک باتری 4400 میلی آمپری خواهد بود که برای یک همچین ابعاد صفحه نمایشی کافی می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

طراحیش از بقیه بهتره

Pouya

واقعا سایت خیلی خوب شده مثل قدیم شده هر بار که اپ ترنجی رو باز میکنم خبر جدید اومده تشکر از همه کسانی که در بهتر کردن سایت تلاش کردند ???

Peiman

من فک کردم این طرح اصلیشه??

ahmad

طرح نهایی این گوشی فکر کنم این باشه

Mortazavi

نسبت صفحه به بدنه 93درصد پیشرفت بزرگ شیائومی رو نشون میده.
در واقع شیائومی ساخت گوشی بدون حاشیه واقعی رو به بقیه کمپانی ها یاد داد.

mTAAHAAm

نسبت به نسل قبلی خیلی پیشرفت کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji