حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی دومین برند پرفروش موبایل شد، اپل در مقام سوم

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

هواوی در برنامه طولانی مدت خود تبدیل شدن به پرفروش ترین برند موبایل را در دست کار دارد. البته این هدفی است که اکثر برندها در سر دارند اما نزدیک شدن به آن اصلی ترین مسئله است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با یکی از جالب ترین نشانه های تغییر روند بازار موبایل آشنا شویم.

همانطور که در نمودار بالا می بینید، هواوی همانند بازه زمانی مشابه در سال گذشته توانسته است فروش خود را افزاش داده و دقیقا در محلی که اپل هر سال افت خود را انتظار دارد، از این شرکت امریکایی سبقت بگیرد. همیشه چند ماه منتهی به معرفی آیفون جدید از نظر فروش ماه های خوبی نیستند. این موضوع درباره اکثر برندها صادق است. همانطور که می بینید دقیقا در زمان عرضه آیفون های جدید و سه ماهه پایانی سال همواره اپل از نظر فروش حتی سامسونگ را پشت سر می گذارد.

با توجه به این داده ها می توان گفت حالا و حداقل برای همین مدت کوتاه هواوی دومین برند پرفروش موبایل در دنیا لقب گرفته است و اپل را پشت سر گذاشته است.

اما اجازه بدهید یک آمار جالب دیگر را نیز با هم بررسی کنیم:

این آمار سهم دستگاه های مختلف از بازار است. همانطور که می بنید آیفون 7 با بیشتر سهم از بازار به عنوان پرفروش ترین موبایل در بازار لقب می گیرد. پس از آن آیفون 7 پلاس، سپس و در نهایت ناباوری دستگاه اوپو و در پنجمین مقام گلکسی اس 8 قرار گرفته است. حضور ردمی نوت 4 ایکس نیز بالاتر از گلکسی اس 8 پلاس جالب است. حتی دیدن آیفون 6 به عنوان هشتمین موبایل پرفروش آن هم در حالی که 3 سال از ارایه آن می گذرد، خود جالب است.

اما جالب تر از همه این ها را می توان عدم حضور یک نماینده ای از هواوی در این لیست دانست. این می تواند به ما بگوید که هواوی یک دستگاه جذاب و شارپ در بین تولیدات خود ندارد که بتواند فرش بی نظیری را تجربه کند. بلکه این شرکت دستگاه های زیادی تولید می کند و در مجموع فروش متوسط هر کدام، فروش کلی بالا رقم خورده است.

نظر شما درباره عملکرد هواوی در بازار تلفن های همراه هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این جایگاهشو از دست میده چند ماه دیگه

علی شیخ زاده

هواوی هنوز به اون جایگاه و اعتباری نرسیده که بخواد با یک گوشی رکورد بزنه چون مردم با دید یک برند چینی بهش نگاه میکنن

siavash-t

فروش

Dariushrd

حکمت فروش این بنجل ساز اعظم تو چیه؟

Peiman

اگه باهاشون کار میکردی نمیگفتی بنجل

ahmad

پرایدم فروش داره اما…

Sajad

پراید بخاطر ارزون ترین بودن فروش داره…

Big S

متنفرم از این مقایسه فروش پراید و فلان گوشی.اغا ماشینا قیمتاشون چندین میلیون متفاوته چرا مقایسه میکنین با گوشی ک قیمتای نزدیکی دارن اخه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)