حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو کی 8 پلاس با دوربین دوگانه رونمایی شد

لنوو به صورت رسمی از لنوو کی 8 پلاس در ساعت 11:30 به وقت محلی، رونمایی کرد. این گوشی دومین گوشی از سری کی 8 می‌باشد که بعد از کی 8 نوت رونمایی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لنوو کی 8 پلاس تشکیل شده از یک پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک پی 25 با معماری 16 نانومتری و سرعت فرکانس 2.6 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت رم برخوردار است که این پردازنده از نظر قدرت قدرتمندتر از اسنپدراگون 625 می‌باشد. همچنین دو درگاه سیم کارت نانو برای این دستگاه در کنار یک در درگاه کارت حافظه جانبی قرار داده شده است. همچنین این گوشی از شبکه 4جی پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش این دستگاه را یک صفحه نمایش ای‌پی‌اس با رزولیشن فول اچ‌دی و ابعادی 5.2 اینچی تشکیل داده است که زاویه دید 178 درجه‌ای دارد. همچنین صفحه نمایش این دستگاه با گوریلا گلس پوشیده شده است و نگرانی از بابت خط و خش وجود نخواهد داشت.

باتری این دستگاه یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 13 ساعت مرورگری وب با وای‌فای، 20 ساعت بخش ویدیو و 100 ساعت پخش موسیقی را برای شما تضمین کند.

لنوو از اندروید خام 7.1.1 برای سیستم عامل این دستگاه استفاده کرده است. این به این معنی است که هیچ دستکاری از سمت لنوو در این سیستم عامل ایجاد نشده و شما می‌توانید تجربه اندروید خام را بر روی این گوشی تجربه کنید.

لنوو کی 8 پلاس از آلمینیوم سری 5000 ساخته شده است . پشت دستگاه میزبان حضور یک دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت و فلش LED هستیم. این گوشی در دو رنگ “Venom Gold” و “Fine Gold” قرار است وارد بازار شود.

نکته قابل توجه در این گوشی، پخش صدای 360 درجه می‌باشد که برای یک گوشی با همچین برچسب قیمتی واقعا عالی می‌باشد. همچنین این گوشی از صدای دالبی نیز برخوردار است. همچنین شما می‌توانید تجربه عالی VR را با این گوشی داشته باشید.

بخش مهم این دستگاه به دوربین‌های آن بر می‌گردد. لنوو کی 8 پلاس از سه دوربین برخوردار است. دو دوربین در پشت دستگاه که تشکیل شده از سنسوری 13 و 5 مگاپیکسلی است و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین جلوی این دستگاه زاویه 84 درجه دارد که با استفاده از لنز عرض و فلش سلفی، تصاویر دست جمعی عالی در نور کم خواهید داشت.

دوربین دوگانه این دستگاه تشکیل شده از یک سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی است که هر دو دریچه دیافراگم اف 2.0 دارند.سنسور 5 مگاپیکسلی این دستگاه وظیفه ثبت جزئیات برای تبت تصاویر پرتره با افکت بوکه را دارد.

قیمت این گوشی طبق مبلغ اعلام شده در مراسم، 172 دلار است و از 7 سپتامبر در هند عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

تا دوربین دوگانه نگه غلط کردم ولکن نیستن

Mortazavi

خوب دیگه بجای بالا بردن کیفیت که کار سختیه یه لنز و سنسور ارزون 5مگا پیکسلی میزارن کنارش

Mortazavi

عجب گوشی عالی.
چه قیمت خوبی.
دم لنوو گرم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji