حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر پس زمینه شیائومی می میکس 2 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، شیائومی

شیائومی برنامه‌ای برای رونمایی از نسل جدید گوشی می میکس با نام می میکس 2 در روز 11 سپتامبر دارد و می‌توان انتظار داشت تا در این مدت، خبر و گزارشات زیادی از این دستگاه به بیرون آید. به تازگی نیز تصاویر پس زمینه این گوشی به بیرون درز کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برخی از اطلاعاتی که می میکس 2 منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی از پردازنده اسنپدارگون 835 برای پردازش‌های خود استفاده خواهد کرد. کوالکام نیز این موضوع را تایید کرده است. از آنجایی که صفحه نمایش می میکس 2 یک صفحه نمایش 18:9 با کیفیت فول اچ‌دی است، تصاویر پس زمینه آن نیز باید نسبت و ابعادی یکسان برای صفحه نمایش 18:9 داشته باشند. از این رو، امروز تعدادی از تصاویر پس زمینه این دستگاه منتشر شده است که می‌تواند جایگزین خوبی برای تصویر پس زمینه گوشی‌ای با نسبت تصویر 18:9 باشد.

برای مشاهده کیفیت اصلی بر روی تصویر کلیک کنید.

برای یادآوری باید بگوییم که می میکس 2 از صفحه نمایشی 6 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک نسخه دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه و بدنه‌ای فلزی یا سرامیکی برخوردار خواهد بود.

تنها 5 روز دیگر تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی مانده است. انتظارات شما از این گوشی چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشخص نیست ips یا oled???

Mortazavi

واقعاً بی حاشیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji