حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر‌های تازه‌ای با تمرکز بر حاشیه کم شیائومی می میکس 2 منتشر شد

شیائومی می میکس 2 درحال حاضر وارد چرخ تولید انبوه شده و به زودی زود در تاریخ 11 سپتامبر، درست یک روز قبل از مراسم اپل، شیائومی قصد رونمایی از نسل جدید گوشی می میکس را با نام می میکس 2 دارد که با توجه به اطلاعات اخیری که از این گوشی منتشر شده حاشیه آن حتی کمتر از قبل نیز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفتیم شیائومی قصد رونمایی از این گوشی را در 11 آگوست طی یک مراسم دارد و این موضوع از سمت تاسیس کننده کمپانی شیائومی نیز تایید شده است. فکر کنیم دیگر به زودی باید شاهد حضور بازی‌هایی با اسم ” حاشیه را پیدا کن ” باشیم.

این بازی به احتمال زیاد روی گوشی می میکس 2 واقعا جذاب باشد چون به طور کلی هیچ حاشیه‌ای در پنل جلویی صفحه نمایش نمی‌توان دید و تنها مقداری حاشیه جزئی و کوچیک در پایین صفحه وجود دارد.

شیائومی برای قرار گیری دوربین سلفی این نسخه همانند مدل قبلی عمل کرده اما قطعا شما می‌توانید خمیدگی‌های زیبایی را در گوشه‌های این حاشیه کم مشاهده کنید که در نسل قبلی حضور نداشتند. همچنین حاشیه پایینی دستگاه طبق گزارش‌های قبلی و تایید کنونی، بسیار کمتر از نسل قبل است.

واقعا می‌توان شیائومی می میکس 2 را یکی از بهترین گوشی‌های سال 2017 از لحاظ نسبت صفحه به بدنه دانست. حتی می‌توان این گوشی را یکی از برترین‌های بازار به دلیل وجود سخت افزاری قدرتمند دانست.

همانطور که دیروز گفتیم، کوالکام نیز تایید کرده است که می میکس 2 از پردازنده اسنپدراگون 835 برای پردازش‌های خود استفاده می‌کند. گرچه جای تعجب نیست چون کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از این دستگاه مانده و نمی‌توان شاهد رونمایی از پردازنده موبایلی جدیدی در این بازه زمانی کوتاه بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

حالا خیلی هم حیاتی نیست این همه حاشیه کم کردن

Peiman

خيلي خوشگله لا مصب?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji