حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون‌های QLED سامسونگ شریک تجاری Xbox One X برای تجربه بهتر گیمینگ 4K HDR می‌شود

مایکروسافت اعلام کرده است که با سامسونگ برای عرضه تجربه بهتر گیمینگ 4k HDR از طریق آخرین سری QLED این شرکت همکاری ‌می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آخرین سری تلویزیون‌های QLED سامسونگ دارای حداکثر روشنایی 1500 نیت، حجم رنگ 100 درصد، و رنگ‌های دقیق هستند. علاوه بر این‌ها این تلویزیون‌های دارای تاخیر کم، فرآیند پردازش سه مرحله‌ایی، اتصال به دیوار بدون هیچ فاصله، و کابل اتصال تکی هستند.

به گفته رییس بازار یابی سامسونگ در آمریکا: با فرا رسیدن گیمینگ 4K UHD حقیقی بر روی Xbox One X در پاییز آینده، گیمرها دلیل مناسبی برای تغییر تلویزیون‌هایشان دارند. اگر گیمرها بدنبال تلویزیونی که کیفیت حقیقی 4k HDR را عرضه می‌کند به همراه طراحی پیشرو  و کارایی هوشمند هستند آن‌گاه تلویزیون‌های QLED و Xbox One X ترکیب شکست ناپذیر گیمینگ 4K هستند.

این شرکت گارانتی 10 ساله برای پیکسل‌های سوخته  ارائه می‌دهد بنابراین گیمرها نیازی به نگرانی برای آسیب‌های وارد شده به تلویزیونشان ندارند.

مایکروسافت در E3 2017 از Xbox One X پرده برداری کرد و ادعا کرد که  این محصول تنها کنسول بازی موجود در بازار است که 4K HDR حقیقی در نرخ 60FPS را ارائه می‌دهد.

بنابر گفته‌های آقای Mike Nichols  مدیر بخش تبلیغات برند Xbox:

Xbox One X تجربه حقیقی بازی  به صورت 4K به همراه 40 درصد قدرت بیشتر از هر کنسولی را برای پلیرهای کنسول به ارمغان می‌آورد. ما از اتحاد با سامسونگ در آمریکا برای عرضه تجربه 4K برای طرفدارانمان هیجان زده هستیم.

با تشکر از Smart Hub که با تلویزیون‌های سامسونگ ادغام شده است، دستگاه‌های متصل شده را می‌توان با کنترولر تلویزیون کنترول کرد. تنها با گفتن “Game Mode”  تلویزیون به صورت خودکار تنظیمات تصویر و صدا را برای نیازهای گیمینگ تنظیم می‌کند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید