حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل هدفون بی‌سیم بیتس استودیو 3 را با قابلیت حذف نویز معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار

اکثر ما شرکت بیتس را با لوازم جانبی ساخته آن برای شرکت HTC یا بعد از خرید این شرکت به قیمت 3 میلیارد دلار توسط اپل شناخته‌ایم. امروز شرکت اپل هدفون بی‌سیم جدید بیتس را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بیتس استودیو 3 هدفون بالارده و قدرتمند بی‌سیم این شرکت است و با قیمت 349 دلار در ایالات متحده امریکا و 299 پوند در انگلستان عرضه خواهد شد. استودیو 3 از تراشه W1 برای اتصال فوری به محصولات شرکت اپل استفاده کرده است که نمونه آن را در بیتس X، بیتس سولو 3 و پاوربیتس 3 دیده‌ایم.

با این حال هدفون استودیو 3 فوق العاده است و از قابلیت حذف صداهای مزاحم بهره مند شده است و این قابلیت به این معنی است که در محیط‌های شلوغ می‌توانید شدت حذف صداهای اضافی را تنظیم کنید.

استودیو 3 با روشن بودن حذف نویز تا 22 ساعت بی وقفه می‌تواند موسیقی پخش کند و بدون این قابلیت تا 40 ساعت هم ادامه خواهد یافت. این هدفون را در ماه اکتبر در شش رنگ سفید، قرمز، آبی، مشکی، خاکستری و کرم می‌توانید خریداری کنید و هم اکنون سایت اپل درحال دریافت سفارشات است.

نظر شما درمورد هدفون جدید شرکت بیتس چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خیلی خوبه

REZA

من اخر متوجه نشدم این حذف نوییز چجوریه.یعنی با چی صدا هارو حذف میکنه

Phinkeralexis

درود به شما دوست عزیز این تکنولوژی هم به صورت سخت افزاری یعنی با عایق بندی پشت درایورهای هدفون صداهای مزاحم اطراف را فیلتر می کنه ک تا بالای 90 درصد نویزها و صداهای محیط شلوغ را ایزوله می کنه مثلا موقع موزیک گوش دادن در جاهای شلوغ مثل ایستگاه مترو و…. کاربرد داره که موقعی که دکمه نویز کنسلیشم رو میزنی این قابلیت روشن و فعال سازی می شه

ahmad

خیلی گرونه حال نکردم اصلا

Peiman

طراحی هدفون های سونی رو ترجیح میدم.
اصلا حس یه کالای گرون قیمت و القا نمیکنه.احساس میکنم الکیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور