حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید سرفیس بوک با پردازنده Core i7 در ماه آینده عرضه خواهد شد

به تازگی مشخص شده است که کمپانی مایکروسافت قصد دارد تا نسخه‌ جدیدی از سرفیس بوک را با پردازنده‌ی قدرتمند سری Core i7 اینتل و در سه رنگ Burgundy، آبی و طلایی گرافیتی عرضه کند. این نوت بوک که که از ویندوز 10 S بهره می‌برد، در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است و در ماه دیگر یعنی 3 اکتبر تحویل داده می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قلب تپنده‌ی این مدل جدید را پردازنده‌ی قدرتمند Core i7 تشکیل داده است تا به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه SSD عملکردی بی‌نظیر را در اختیار کاربر قرار دهد. لازم به ذکر است که این مدل با حافظه رم 16 گیگابایتی در تمامی رنگ‌های فانتزی این محصول ارائه نشده و فقط در رنگ پلاتینیوم در دسترس خواهد بود.

مایکروسافت قصد دارد تا این نسخه از سرفیس بوک را در بسیاری از بازارهای سراسر جهان عرضه کند. خریداران در ایالات متحده می‌توانند آن را با قیمت 2699 دلار دریافت کنند؛ این در حالی است که مشتریان این محصول در انگلیس مجبورند مبلغی معادل 2699 پوند را برای آن بپردازند.

کسانی که علاقه‌مند به این محصول شده‌اند، در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین مایکروسافت، پیکربندی آن را برای خود شخصی‌سازی و پیش خرید نمایند. این دستگاه به همراه ویندوز 10 S عرضه خواهد شد که البته امکان ارتقا آن به ویندوز 10 پرو نیز وجود دارد.

نظر شما در رابطه با نسخه‌ی جدید سرفیس بوک مایکروسافت چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دوستان من یه سوال داشتم
اگه محدودیت مالی نباشه یه لپتاب با سخت افزار قوی وزن و ضخامت کم و شارژدهی عالی باتری چی پیشنهاد می کنید من خودم تحقیق کردم و به zenbook ux 550 ایسوس رسیدم آیا با این مشخصات و طراحی و قدرت و باتری بهتر از این سراغ دارید؟ممنون میشم راهنمایی کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا