حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج عمر باتری Honor 9 منتشر شد

نتایج باتری Honor 9  در آزمایش باتری سایت Phonearena منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امسال هواوی به پرچمدار خوش قیمت خود افزایش باتری داده است، با تعویض باتری 3000mAh آن با یک باتری 3200mAh. این گوشی هوشمند انرژی باتری را هدر نمی‌دهد، و در آزمایش ما موفق به کسب بیش از 8 ساعت عمر باتری با صفحه روشن شد. در حالی که شاید این نتیجه یک رکورد نباشد اما با نام‌های بزرگی مانند گلکسی اس8 و یا ال‌جی جی6 قابل مقایسه است و حتی با پرچمدار هواوی P10 Plus با باتری 3750mAh( البته این گوشی هوشمند با باتری بزرگتر صفحه نمایش بزرگتری دارد که نیاز آن به باتری را بیشتر می‌کند) نیز رقابت می‌کند.

همانند عمر باتری که Honor 9 در رقابت با گوشی‌های گرانتر مشکلی ندارد در زمینه سرعت شارژ نیز همین نتیجه وجود دارد و Honor 9  در مدت زمان کمی بیشتر از 100 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود اگر زمان زیادی برای صبر کردن ندارید می‌توانید باتری این گوشی هوشمند را در زمان 45 دقیقه به 50 درصد برسانید.

تنها نکته منفی این است که Honor 9 به عنوان یک جایگزین برای پرچمدارهای گران قیمت، قیمت گذاری خود دستگاه در زمینه گوشی‌های میان‌رده است و فروشندگان به  عمر باتری خوب عادت ندارند زیرا در این رده قیمتی گوشی‌های هوشمند از پردازنده‌های کم مصرف مانند اسنپدراگون 625 استفاده می‌کنند که باعث داشتن عمر باتری بیشتر  می‌شود. با مقایسه با اینگونه از گوشی‌های هوشمند Honor 9  کمی ضعف دارد اما شاید پردازنده پرقدرت آن این نکته را بپوشاند.

نظر شما درباره عملکرد Honor 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

خیلی پسرفت کرده. ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید