حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ کل موجودی گلکسی نوت اف‌ای را فروخته است

بعد از حادثه‌ای که برای نوت 7 به وجود آمد و سامسونگ تصمیم به جمع آوری این دستگاه کرد، این کمپانی قصد حل مشکل باتری این دستگاه را داشت و یک فبلت جدید به نام گلکسی نوت اف‌ای را وارد بازار کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی نوت اف‌ای در مقایسه با گلکسی نوت 7 از نظر مشخصات به غیر از تغییر ظرفیت باتری از 3500 میلی آمپر با 3200 میلی آمپر، تفاوت خاصی ندارد و نمی‌توان نوت 7 را با نوت اف‌ای از روی شکل تشخیص داد. گرچه اسم “Fan Edition” بر پشت این گوشی حک شده است اما تفاوت خاصی از نظر ظاهر با نوت 7 ندارد.

جالب است بدانید که گلکسی نوت اف‌ای برچسب قیمتی 620 دلاری دارد که تفاوت زیاد 265 دلاری را با نوت 7 نشان می‌دهد. این تفاوت قیمتی آن هم تنها برای یک باتری 3200 میلی آمپری و بدون تغییر در مشخصات سخت افزاری دستگاه می‌توانست گزینه مناسبی برای خریدارن این دستگاه باشد.

همانطور که می‌دانستید نوت اف‌ای تنها برای خانه نوت اف‌ای یعنی کره جنوبی عرضه شده بود و سامسونگ قصد عرضه این دستگاه‌ را در مابقی کشور‌ها نداشت. جالب است بدانید سامسونگ تنها در همین کشور تمامی موجودی 400 هزارتایی خود را به فروش رسانده است و این خبر خوبی برای سامسونگ می‌تواند باشد.

با توجه به فروخته شدن تمامی موجود این دستگاه، سامسونگ از قبل برنامه‌ای برای تولید مجدد نوت اف‌ای را نداشت اما با این اتفاق شاید تجدید نظری در این باره داشته باشد و حتی این گوشی را برای مابقی کشور‌ها نیز عرضه کند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

نوت ۷ واقعا شاهکار بود اگه نمیترکید واقعا به زمان خودش فوق العاده میشد

Peiman

اره واقعا،از هر لحاظ بی نظیر بود, حتی این fe یکم خوشگلتر شده.

REZA

بنظرم این خیلی بهتر از نوت۸ هست.بحث قدرت سخت افزار نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji