حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی جدیدی از شیائومی می میکس 2 منتشر شد

و باز هم شیائومی، شاید مدت زمان کمی تا مراسم شیائومی و رونمایی این شرکت از سری جدید گوشی‌ می میکس باشد اما به نظر می‌رسد در همین مدت زمان کم نیز خبر‌های زیادی از این گوشی منتشر خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طی مدت زمان خیلی کوتاهی از اینکه رندر‌هایی از می میکس 2 منتشر شد، تصاویر واقعی از این گوشی با تمرکز بر حاشیه فوق‌العاده و سرسام آور این گوشی به بیرون آمده است.

همانطور که می‌بینید این تصویر نیز همانند رندر‌ها و تصاویر قبلی، تاکید بسیار زیادی بر حاشیه‌های کم این دستگاه دارد.

حاشیه‌های دستگاه که مشخص شدند، پردازنده اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت رم و باتری 4400 یا 4500 میلی آمپری و صفحه نمایش 6.2 اینچی امولد با رزولیشن 1440×2960 هم مشخص شدند، فکر نمی‌کنم که دیگر مشخصاتی از این گوشی باشد که فاش نشده باشد. حافظه داخلی نیز به گفته برخی شایعات برای نسخه 6 گیگابایتی، 128 گیگابایت است و نسخه‌ای با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود خواهد داشت.

کوالکام نیز استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 را برای این دستگاه تایید کرده است و دیگر موردی نمی‌ماند که از مشخصات اصلی این دستگاه فاش نشده باشد. گرچه مواردی مهمی مثل دوربین هنوز در ابهام است و شایعات کمی از آنها وجود دارد، با این حال دوربین این دستگاه نیز به گفته شایعات 19 مگاپیکسلی می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این عکس ک قدیمیه

Big S

سلفیش کجاشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji