حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی جی 7 2016 با رابط کاربری Samsung Experience 8.1 همراه است

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

چند روز پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید 7 برای گلکسی جی 7 2016 در روسیه منتشر شده است. چند روز پس از آن نیز شاهد عرضه این به روزرسانی در بازار هند بودیم. درباره این خبر جزئیات بیشتری اعم از تغییرات کلی و تغییر رابط کاربری اعلام نشده بود. امروز اما با چند اسکرین شات از آپدیت اندروید 7 برابر گلکسی جی 7 2016 با شما هستیم تا تغییرات را ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رابط کاربری جدید ارایه شده برای گلکسی جی 7 2016 را ببینیم.

سامسونگ پس از بازنشت کردن تاچ ویز، رابط کاربری Grace UX را دقیقا سال گذشته همین زمان و با ارایه گلکسی نوت 7 عرضه کرد. این رابط کاربری بهینه و زیبا بود. همچنین امکانات ویژه ای را به دستگاه های سامسونگ می افزود. با ارایه گلکسی اس 8 سامسونگ تصمیم گرفت نام این رابط کاربری به Samsung Experience تغییر بدهد. نسخه 8.1 این رابط کاربری روی گلکسی اس 8 به کار گرفته شد و پس از آن شاهد استفاده از این رابط کاربری روی سری 2017 خانواده گلکسی جی نیز بودیم.

سامسونگ با ارایه آپدیت اندروید 7 برای گلکسی جی 7 2016 که با اندروید 6 به بازار عرضه شده بود، تصمیم به ارتقا رابط کاربری نیز گرفته است. Samsung Experience 8.1 رابط کاربری جدید میان رده سال 2016 سامسونگ است که می تواند خبر خوشحال کننده ای برای دارندگان این دستگاه باشد.

در ادامه اسکرین شات هایی از این رابط کاربری را با هم می بینیم:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 7 برای گلکسی جی 7 2016 چیست؟ شما این دستگاه را دارید؟ اگر آپدیت مذکور برای شما عرضه نشده است، باید چند روز صبر کنید تا به صورت عمومی برای بازار خاورمیانه نیز عرضه شود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jb

هه هه! خیلی باحاله برای جی ۷ میفرسته رابط ورزن ۸.۱ رو بعد اس هفت توی اندروید هم هنوز گیر grace ux هست

Peiman

بازم از پشتیبانی سامسونگ انتقاد کنید

mTAAHAAm

خیلی جالبه یک پایین رده آپدیت بگیره

aliahmadi61

آپدیت بسیار خوبیه دمش گرم رابط کاربری تغییر میده برعکس الجی … اپدیتاش کمترین تغییر داره ولی تعجبه برای اس7 این تغییرات اعمال نکرده تا حالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)